رئیس آموزش و پرورش اروند کنار؛

سقوط پنکه سقفی بر سر دو دانش آموزان دختر اروندکناری

۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۶:۱۹:۰۱
کد خبر: ۷۷۲۸۲۵
سقوط پنکه سقفی بر سر دو دانش آموزان دختر اروندکناری
حسن نصاری گفت: سقوط پنکه سقفی در کلاس درس در بخش اروندکنار آبادان موجب مصدوم شدن دو دانش‌آموز شد.

حسن نصاری رئیس آموزش ‌و پرورش اروندکنار در گفت و گو با خبرنگار برنا از آبادان با اعلام این خبر اظهار کرد: سقوط پنکه سقفی روز گذشته ساعت 11:30 دقیقه در کلاس درس پایه ششم ابتدایی مدرسه دخترانه حضرت معصومه(س) روستایی نهر سن بخش اروندکنار رخ داد.

وی گفت: در این حادثه یکی از دانش آموزان از ناحیه گردن و دیگری از ناحیه سر آسیب دیدند که بلافاصله به بیمارستان حضرت زینب(س) اروندکنار اعزام شدند.

نصاری با بیان اینکه حال جسمانی دو دانش آموز خوب است، افزود: دو دختر بچه پس از مراقبت‌های درمانی اولیه در اروندکنار به بیمارستان شهید بهشتی آبادان اعزام و تحت مداوا قرار گرفتند که دانش آموز دختر آسیب دیده از ناحیه سر تحت عمل جراحی قرار گرفت.

رئیس آموزش و پرورش اروند کنار با عنوان اینکه دانش آموزان تحت بیمه دانش آموزی هستند، اضافه کرد: تمامی هزینه های درمان این دو دانش آموز دختر را بیمه پرداخت می کند.

نصاری توضیح داد: چند ماه پیش بخشنامه‌ای در خصوص جمع‌آوری پنکه‌های سقفی به مدارس اروندکنار ابلاغ شده بود که متاسفانه مدیر مدرسه به دلیل ضعیف بودن برق؛ از پنکه سقفی بجای کولر استفاده کرده است.

رئیس آموزش و پرورش اروند کنار در پایان با اشاره به برخورد با متخلفین مربوطه در بروز این حادثه اضافه کرد: پرونده مدیر مدرسه و کارشناس مربوطه به هیئت تخلف استان ارسال تا تعیین تکلیف شوند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز