لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور؛

دومین برد پیاپی آسمان خراش های آبادان

۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۰۷:۳۱:۰۰
کد خبر: ۷۷۳۸۲۶
دومین برد پیاپی آسمان خراش های آبادان
امروز سالن شماره یک هفده شهریور آبادان میزبان رقابت هفته ی سوم لیگ برتر در قالب رقابت بین دو تیم پالایش نفت آبادان و آویژه صنعت پارسا مشهد بود. این دیدار در نهایت با دومین برد پیاپی آسمان خراش های آبادان همراه بود.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، شاگردان هماد سامری سرمربی بسکتبال نفت آبادان در حالی پای به این رقابت گذاشتند که پس از برد هفته اول و استراحت هفته دوم، حالا در آبادان و در سایه ی حمایت هواداران پرشور خود کوارتر اول را با قدرت آغاز کردند و 30 بر 17 از رقیب مشهدی خود پیش افتادند. این پیشروی در کوارتر دوم با نتیجه ی 17 بر 15 به سود پالایش نفت ادامه پیدا کرد. آنها نیمه دوم را با کمی تعلل آغاز کردند تا مشهدی ها در کوارتر سوم 18 بر 12 بازی را برنده شوند. در نهایت این طلایی پوشان بودند که جبران عقب ماندگی کوارتر سوم، توانستند در کوارتر چهارم با نتیجه 12 بر 11 از حریف پیشی بگیرند و نتیجه ی نهایی مسابقه را با امتیاز 80 بر 62 به نفع خود به پایان ببرند.

در این دیدار سعید داور پناه با کسب 22 امتیاز، رسول مظفری با کسب 14 امتیاز و نیماعامریان پور بازیکن بومی این تیم با کسب 14 امتیاز سه بازیکن پر امتیاز این دیدار بودند. نکته قابل توجه این امر چهار پرتاب سه امتیاز عامری پور بود که شور و شادی زیادی نزد هواداران را به همراه داشت.

این نتیجه در حالی رقم خورد که پالایش نفت آبادان، همچون دیگر تیم‌های تحت پوشش وزارت نفت با کاهش 60 درصدی بودجه ی فصل قبل مواجه شده اند که مشکلات عدیده ای را برای این تیم رقم زده است. . هماد سامری(سرمربی)، امین خیش کار(کمک مربی)، مرتضی سام بوشهری(سرپرست) وکیانوش شیرانی(بدنساز) ترکیب تمام آبادانی این تیم است که نشان از انسجام کادر فنی در این باشگاه می دهد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز