یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران؛

صنعت نفت از جام حذف شد/ علی دایی دست پر برگشت

۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۸:۰۳:۳۲
کد خبر: ۷۸۴۸۴۹
صنعت نفت از جام حذف شد/ علی دایی دست پر برگشت
دیدار صنعت نفت آبادان با سایپا کرج در مرحله یک چهارم جام حذفی با نتیجه سه بر یک به سود سایپا به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، صنعت نفت آبادان در دیدار یک چهارم جام حذفی فوتبال ایران در ورزشگاه تختی میزبان سایپا کرج بود که در پایان با نتیجه سه بر یک نتیجه را به سایپا واگذار کرد و از جام حذف شد.

صنعت نفت آبادان جام حذفی را با حذف تراکتور سازی تبریز شروع کرد. در یک هشتم نیز در دیداری تمام خوزستانی توانست استقلال خوزستان را در ورزشگاه غدیر اهواز با نتیجه پنج بر دو شکست دهد تا به یک چهارم برسد.

برزیلی ها که به غول کش جام حذفی معروف شده بودند در قرعه کشی یک چهارم میزبان سایپا علی دایی شدند.

در نیمه اول این دیدار و در دقیقه چهارم روی ضد حمله سریع صنعت نفت، میلاد جهانی در سمت راست زمین صاحب توپ شد که چرخش و شوت او به شکل خطرناکی از روی دروازه سایپا به بیرون رفت تا خطرناک ترین موقعیت نیمه اول باشد و هر دو تیم بدون گل به نیمه مربیان بروند.

در نیمه دوم این صنعت نفتی ها بودند که دوباره بازی را هجومی آغاز و بارها موقعیت ایجاد کردند تا در دقیقه 55 بازی کرار جاسم بعد از دریافت پاس بالوتلی، فرار سریعی به محوطه جریمه سایپا کند که با تکل رضا علیاری نقش بر زمین شد تا داور بازی به سود صنعت نفت اعلام پنالتی کند.

در ادامه منادی دروازه بان سایپا ضربه پنالتی جاسم کرار را که به سمت چپ دروازه ارسال شده بود با شیرجه بلند به خوبی دفع کرد و به کرنر فرستاد تا بازی همچنان بدون گل دنبال شود.

در دقیقه 76 کرار پشت محوطه جریمه پاس داد که با رها کردن توپ توسط احمدی، اکبر ایمانی صاحب موقعیت شد و شوت‌زنی کرد ولی ضربه او را منادی به شکل ناقص دفع کرد تا در ریباند شوت به تیرک عمودی دروازه بخورد و برگشت آن را کرار جاسم تبدیل به گل کند.

تنها بعد از هشت دقیقه ضربه آزادی که با خطای جاسم کرار روی مهدی ترابی اعلام شده بود، فرصتی شد تا این ستاره ملی پوش سایپا به زیبایی به سمت راست دروازه شهاب گردان شوت کند تا گل تساوی تیمش را به بهترین شکل به ثمر برساند.

در دقیقه 97 بازی آرش رضاوند ضربه آزاد اعلام شده به سود سایپا را کوتاه کار کرد و به مهدی ترابی پاس داد که شوت فنی و تماشایی او، دور از دستان گردان تبدیل تبدیل به دومین گل سایپا شود.

در ادامه این بار شاگردان دایی در دقیقه 103صاحب ضربه  پنالتی شدند و آرش رضاوند خلاف جهت گردان به سمت راست شوت کرد تا سومین گل تیمش را به ثمر برساند.

صنعت نفت آبادان بارها حملاتی را طراحی کرد اما نتوانست آنها را به گل تبدیل کند تا بازی با نتیجه سه بر یک به سود سایپا به پایان برسد.

سرخیو در این دیدار با شهاب گردان، عقیل کعبی، وفا هخامنش، حسین ساکی، سیروان قربانی(106 حامد پاکدل)، اکبر ایمانی( 106 رضا جبیره)، مصطفی احمدی(111 سید محمد قریشی)، مسلم مجدمی( 91 جعفر سلمانی)، میلاد جهانی، کرار جاسم و جاناتان بالوتلی به مصاف سایپا رفت.

همچنین علی دایی با محمدحسین اکبرمنادی، محمدامین حاج‌محمدی، رضا علیاری، حسین کامیاب، امید خالدی، مهرداد کفشگری( 81 محمد رضا سلیمانی)، علی دشتی(111 سید ابوالفضل جلالی)، معین عباسیان، آرش رضاوند، مهدی ترابی(119 محمد سلطانی مهر) و آرمان رمضانی رو در روی صنعت نفت قرار گرفت.

قضاوت این دیدار با محمدرضا اکبریان به کمک‌ رضا سخندان، حمید سبحانی و کوپال ناظمی به نظارت محمدعلی فروغی برگزار شد.

اکبریان داور این دیدار عقیل کعبی(42)، وفا هخامنش(53)، میلاد جهانی(59) و اکبر ایمانی(69) از صنعت نفت و آرش رضاوند(54)، محمدامین حاج‌محمدی(99) و معین عباسیان(102) از سایپا با کارت زرد جریمه کرد.

لازم به ذکر است که سال گذشته نیز صنعت نفت آبادان با شکست سپاهان و پرسپولیس در خانه حریف  به یک چهارم رسیده بود. در یک چهارم نیز میزبان استقلال تهران شد و در یک بازی سراسر حاشیه نفت آبادان محکوم به شکست شد.

نفتی ها همچنان از دریافت گل در دقایق پایانی رنج می برند و این دومین هفته پیاپی است که در یک بازی سه گل دریافت می کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز