استاندار خوزستان خبر داد؛

مجتمع ورزشی ویژه جانبازان و معلولین خوزستان در آستانه بهره‌برداری+ببینید

۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۷:۵۹:۴۲
کد خبر: ۷۹۹۶۳۶
مجتمع ورزشی ویژه جانبازان و معلولین خوزستان در آستانه بهره‌برداری+ببینید
غلامرضا شریعتی گفت: مجموعه ورزشی ویژه جانبازان و معلولین خوزستان تا پایان سال جاری به بهره برداری کامل می رسد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان امروز یکشنبه 23 دی ماه در حاشیه بازدید از روند اجرایی پروژه ساخت مجتمع ورزشی ویژه جانبازان و معلولین واقع در منطقه کوی طلاب اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این مرکز یک مجموعه ورزشی جامع  است که از بخش های مختلف از جمله زمین چمن، استخر، سالن چند منظوره ورزشی و تجهیزات بدنسازی تشکیل شده است.

او گفت: عملیات اجرایی ساخت این پروژه در سال 87 برای بهره برداری هیئت ورزش های جانبازان و معلولین آغاز شد اما پس از مدتی به دلیل کمبود اعتبار  و مشکلات مربوطه متوقف شد.

شریعتی افزود: از دو سال پیش عملیات ساخت این پروژه از سر گرفته شده و روند کار پیشرفت خوبی داشته و قسمت سالن چند منظوره ورزشی نیز به بهره برداری رسیده است.

استاندار خوزستان اضافه کرد: امیدواریم تا پایان سال جاری این مجموعه به صورت کامل در بخش های مختلف به بهره برداری برسد.

او با عنوان اینکه جانبازان و معلولین خوزستان در مسابقات پارالمپیک و جهان همواره مقام آوری کرده اند، توضیح داد: این مجموعه در اختیار هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین قرار می گیرد و تکمیل این مجموعه ورزشی از انتظارات این عزیزان بوده است.

شریعتی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این مجموعه ورزشی در مجاورت مناطق کم برخوردار احداث شده است، با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و هیئت ورزش های جانبازان و معلولین، جوانان این منطقه در اوقات خارج از برنامه ورزشی جانبازان و معلولین قادر خواهند بود از این امکانات استفاده کرده و ورزش نمایند و این موضوع موجب ایجاد نشاط و پویایی در منطقه شده به نوعی جزو خدمات اداره کل تربیت بدنی استان به مردم این منطقه به شمار می رود.

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز