دبیر سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر در منطقه آزاد اروند خبر داد:

اجرای ۱۳ گروه موسیقی از ۹ شهرستان کشور در اروند+ببینید

۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۵:۴۲:۴۷
کد خبر: ۸۱۲۰۹۳
اجرای ۱۳ گروه موسیقی از ۹ شهرستان کشور در اروند+ببینید
احسان مرعشی پور از اجرای 13 گروه موسیقی از 9 شهرستان کشور در سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر منطقه آزاد اروند(آبادان و خرمشهر) خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، سید محمد حسین مرعشی پور دبیر سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر در منطقه آزاد اروند، در نشست خبری به همین منظور که در محل مجتمع فرهنگی هنری خلیج فارس برگزار شد، اظهار کرد: برای اولین بار در منطقه آزاد اروند، جشنواره موسیقی فجر در شهرهای آبادان و خرمشهر برگزار می شود.

او با عنوان اینکه در این جشنواره 13 گروه موسیقی از 9 شهرستان در منطقه آزاد اروند به روی صحنه می روند، گفت: این گروه ها از شهرستان های تهران(3 گروه)، شیراز، اهواز، آمل، ماهشهر، بهبهان، رامهرمز، آبادان و خرمشهر می باشند.

مرعشی پور افزود: در بخش موسیقی پاپ یک کار، در بخش موسیقی کلاسیک نیز یک کار و در بخش موسیقی سنتی و محلی 11 کار شرکت دارند که این نشان می دهد جشنواره به سوی موسیقی فاخر و سنتی پیش می رود و ما نیز باید با استفاده از ظرفیت های منطقه آزاد اروند این موضوع را در منطقه دنبال کنیم.

دبیر سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر در منطقه آزاد اروند اضافه کرد: آیین افتتاحیه سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر در منطقه آزاد اروند ساعت 19:30 روز چهارشنبه 24 بهمن ماه جاری در سینما مهر آبادان آغاز می شود. همچنین در ساعت 21:30 روز چهارشنبه 30 بهمن ماه نیز مراسم اختتامیه این جشنواره در سینما مهر آبادان برگزار می شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز