لیگ دسته یک فوتبال کشور؛

برد شیرین کارون اروند خرمشهر و صعود یک پله ایی در جدول

۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۹:۵۲:۱۷
کد خبر: ۸۱۲۱۵۱
برد شیرین کارون اروند خرمشهر و صعود یک پله ایی در جدول
تیم کارون اروند خرمشهر با نتیجه دو بر یک بادران تهران را شکست داد.

به گزارش خبرنگار برنا از خرمشهر، تیم فوتبال کارون اروند خرمشهر از هفته بیست و سوم مسابقات لیگ یک کشور در ورزشگاه نفت و گاز اروندان میزبان بادران تهران بود که در پایان توانست دو بر یک مهمان خود را شکست دهد.

در این دیدار هاشم بیک زاده، بازیکن بادران گل اول تیمش را در دقیقه هفت به ثمر رساند.

در ادامه کارون برای جبران گل خورده بارها حملاتی را روی دروازه مهمان خود طراحی کرد اما تیم بادران سعی در حفظ بازی و نتیجه کرد. سرانجام رحیم آلبوغبیش در دقیقه 37 گل تساوی این دیدار را به ثمر رساند تا در پایان نیمه اول دو تیم با نتیجه مساوی به رختکن بروند.

تیم هومن افاضلی که باید این برد را برای جابه جایی از قعر جدول به دست می آورد، در نیمه مربیان به زمین آمد تا بازی متفاوت را به نمایش بگذارد.

بازیکنان کارون اروند خرمشهر از ابتدای نیمه دوم بارها در زمین مهمان خود حضور یافتند تا بتوانند به گل دست یابند اما بادران نیز دفاع خود را فشرده کرده بود و موقعیت های میزبان را تبدیل به ضد حمله می کرد تا بالاخره در دقیقه 70 آلبوغبیش دومین گل تیمش را به ثمر رساند و در پایان 90 دقیقه سبب پیروزی کارون اروند خرمشهر شد.

لازم به ذکر است که کارون اروند خرمشهر با این برد 18 امتیازی شد و در رتبه پانزدهم جدول لیگ دسته یک کشور قرار گرفت.  همچنین تیم بادران تهران با 25 امتیاز در رده نهم باقی ماند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز