مربی تیم فوتبال پدیده شهر خودرویی مشهد:

یحیی به ناحق اخراج شد/صنعت نفت بازیکنان خوب و کادر فنی بسیار توانمندی دارد

۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۲۲:۱۹:۵۲
کد خبر: ۸۱۲۲۱۷
یحیی به ناحق اخراج شد/صنعت نفت بازیکنان خوب و کادر فنی بسیار توانمندی دارد
ساکت الهامی گفت: ما فردا بازی سختی با صنعت نفت داریم و در این مصاف سرمربی خوب‌مان را رو ی نیمکت نداریم.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، ساکت الهامی مربی تیم فوتبال پدیده شهر خودرویی مشهد امروز در نشست خبری پیش از بازی تیمش با صنعت نفت آبادان با بیان اینکه فوتبال در پوست و خون آبادانی‌هاست، اظهار کرد: ‌آبادانی ها فوتبال را خوب می فهمند و می دانیم بازی بسیار سختی در پیش رو داریم. 

او با عنوان اینکه تیم خوب صنعت نفت بسیار با کیفیت است، گفت: فکر می کنم صنعت نفت کمی بدشانسی آورده، به نظرم نتایجش اصلا گویای کیفیت فوتبالش نیست و جایگاهش اصلا در مکان فعلی جدول نیست. این تیم بازیکنان خوب و کادر فنی بسیار توانمندی دارد.

الهامی با بیان اینکه تیم‌ ما هم شرایط خوبی دارد و مصدوم نداریم، افزود: بعد از برد استقلال خوزستان، آماده‌ایم که یک بازی بسیار خوب و با نتیجه را به نمایش بگذاریم.

او در خصوص اینکه تنها غایب ما سرمربی تیم است، توضیح داد: همه فوتبال ایران شخصیت، اخلاق و حجب و حیایی یحیی گل محمدی را می شناسند، او با اعتراضی آرام و به حق، متاسفانه توسط داور بازی اخراج شد. نباید کار به جایی برسد که برای بعضی‌ها شک و شبهه ایجاد شود که تبعیض قائل می‌شوند.

مربی تیم فوتبال پدیده شهر خودرویی مشهد با بیان اینکه این دیدار می‌تواند یک بازی حساس برای آینده لیگ و نیم فصل دوم جاری باشد، تصریح کرد: بسیاری از مربیان در کنار خط خیلی بدتر از این رفتار می کنند اما هیچ اتفاقی نمی‌افتد. ما فردا بازی سختی با صنعت نفت داریم و در این مصاف سرمربی خوب‌مان را رو ی نیمکت نداریم.

الهامی در پایان با اشاره به اینکه متاسفانه یحیی به ناحق در بازی فردا حضور ندارد، بیان کرد: به نظر می رسد باید در چیدمان داوری‌ها تجدید نظر شود. همچنین کمیته انضباطی در نگرشش نسبت به برخی افراد نیز باید بازنگری کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما