مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان در گفت و گو با برنا مطرح کرد:

خسارت ۶۴۰۰ میلیارد ریالی سیلاب به جاده های خوزستان/تردد از پل شهید چمران اهواز آزاد است

۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۰۷:۵۹:۱۶
کد خبر: ۸۳۴۶۲۳
خسارت ۶۴۰۰ میلیارد ریالی سیلاب به جاده های خوزستان/تردد از پل شهید چمران اهواز آزاد است
غلامعباس بهرامی نیا گفت: برآوردهای اولیه نشان می دهد که سیل در بخش جاده ها و ابنیه جاده ای در استان 6هزارو 400 میلیارد ریال خسارت وارد کرده است.

غلامعباس بهرامی نیا مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان در گفت و گو با خبرنگار برنا در اهواز با اشاره به بازگشایی و انسداد محورهای استان اظهار کرد: در حال حاضر محور اهواز- شوش - اندیمشک از روستای الباجی تا سید عباس در سه تا چهار به طول 20 کیلو متر به شکل مقطعی دچار آبگرفتگی شده است.

او گفت: قسمت هایی از این محور دو طرفه شده است و به رانندگان توصیه می شود با احتیاط و رعایت کامل قوانین راهنمایی و رانندگی در این مسیر تردد داشته باشند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان افزود: وضعیت پل چمران در ابتدای ورودی شهر اهواز به دلیل ورود آب مشکلی برای تردد خودرو ها ایجاد نکرده است و نیروهای راهداری در تلاش هستند آب های جاری را به مسیر دیگری منحرف کنند.

بهرامی نیا افزود: به دلیل آبگرفتگی در جاده آبادان - اهواز و برای حفظ ایمنی رانندگان این محور مسدود می باشد و جاده خرمشهر - اهواز به عنوان مسیر جایگزین اعلام شده است.

او اضافه کرد: نیروهای راهداری مستقر در راه های خوزستان در طول شبانه روز برای بازگشایی مسیرها و اصلاح جاده ها و راه های شهری و روستایی در حال امداد رسانی هستند تا مشکلی برای تردد رانندگان بوجود نیاید.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای توضیح داد: سیل و طغیان رودخانه ها باعث خرابی و خسارت به دستگاه ابنیه فنی(تاسیسات زیر بنایی) در طول جاده های خوزستان شده است.

بهرامی نیا با اشاره به خسارت سیلاب به جاده های استان، یادآور شد: برآوردهای اولیه نشان می دهد که سیل در بخش جاده ها و ابنیه جاده ای در استان 6 هزارو 400  میلیارد ریال خسارت وارد کرده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان در پایان تصریح کرد: رانندگان می توانند از طریق سامانه تلفن گویا 141، اپلیکیشن 141، سامانه پیامکی 1000141 و کانال تلگرامی"راه" اطلاعات مسیرهای تردد خود را جستجو و سفر ایمنی را آغاز کنند.

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما