جانشین فرمانده نیروی انتظامی اهواز؛

مشارکت نیروی انتظامی اهواز در بازگشایی جاده اهواز به خرمشهر

۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۱۲:۴۶:۲۵
کد خبر: ۸۳۵۳۸۱
مشارکت نیروی انتظامی اهواز در بازگشایی جاده اهواز به خرمشهر
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان اهواز از مرتفع شدن مشکل روز گذشته جاده"اهواز-خرمشهر" که به علت سیلاب در اطراف جاده حادث شده بود، خبر داد.

سرهنگ کیومرث کشوری جانشین فرمانده نیروی انتظامی اهواز امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا اظهار کرد: آثار مخرب سیلاب های اخیر در اطراف جاده "اهواز- خرمشهر" موجب تخریب قسمتی از جاده در فاصله ۳۰ کیلومتری اهواز شد، به نحوی که تردد خودروهای عبوری از آن قسمت را غیرممکن ساخته و همین امر موجب به وجود آمدن حجم بالایی از ترافیک خودروها در این محور شده بود.

او گفت: پس از اعلام گزارش عوامل پاسگاه حمید با هماهنگی‌های صورت پذیرفته با سایر دستگاه های مرتبط بلافاصله نیروی کمکی به همراه ادوات و تجهیزات مکانیکی مربوطه به محل مورد نظر اعزام و با مشارکت و همکاری سازنده ساکنان آن منطقه، مشکل جاده مرتفع شد و شرایط به حالت عادی بازگشت.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی اهواز با تقدیر از همکاری و مشارکت بسیار خوب و سازنده مردم با پلیس و سایر سازمان های خدماتی که تلاش بی وقفه ای برای امداد رسانی به سیل زده ها داشتند، افزود: پلیس همگام و همسو با سایر  سازمان ها برای رفع مشکلات مناطق سیل زده، با برقراری امنیت و آرامش، تا رفع تمامی مشکلات شهروندان و بازگشت به زندگی عادی در کنار آنان خواهد ماند.

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز