شهـردار آبادان خبـر داد:

نرم افـزار جـدید سامانه ۱۳۷ راه انـدازی می شـود

۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۴:۳۱:۵۹
کد خبر: ۸۵۰۹۹۱
نرم افـزار جـدید سامانه ۱۳۷ راه انـدازی می شـود
شهردار آبادان گفت: سامانه ۱۳۷ شهرداری برای خدمات رسانی مناسب تر به شهروندان، به روز رسانی می شود.

حسین حمیدپور امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در آبادان اظهار کرد: نگرانی شهروندان در حوزه خدمات شهری قابل درک است و در همین راستا از مدت‌ها قبل سامانه‌ای به این منظور پیش بینی شتده بود و در به روز رسانی و حال راه اندازی آن هستیم.

او گفت: قطعا بدون مشارکت شهروندان و همکاری مردم با عوامل و سازمان‌های خدمات رسان شهرداری مشکلات آبادان در حوزه خدمات شهری بر طرف نخواهد شد.

شهردار آبادان افزود: برای افزایش مشارکت مردم، سعی کردیم سامانه ۱۳۷ شهرداری را با استفاده از ابزارهای ارتباطی جدید به روزرسانی کنیم و در قالب‌هایی، دسترسی بیشتر در اختیار شهروندان قرار دهیم.

مدیر سامانه شهری آبادان تصریح کرد: با استفاده از نرم افزارهای جدید، همه شهروندان می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن، گزارش منطقه و محله خود را در حوزه خدمات شهری اطلاع داده و در همان سامانه پیگیر انجام آن باشند.

حمیدپور بیان کرد: با این نرم افزار، امکان گزارش گیری های روزانه، بررسی وضعیت خدمات شهری و دریافت آمارهای مورد نظر مدیران شهری آسان‌تر خواهد شد، ضمن اینکه شهروندان می‌توانند به صورت مستقیم برای مدیران شهرداری پیام بگذارند و مشکلات خود را مطرح نمایند.

شهردار آبادان در پایان افزود: این سامانه جدید برای مدتی به صورت آزمایشی فعال خواهد شد و پس از رفع اشکالات، لینک آن در دسترس عموم شهروندان قرار داده می شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز