طی پیامی مشترک از سوی نماینده ولی فقیه در استان و استاندار خوزستان؛

از حماسه حضور با شکوه مردم خوزستان در راهپیمایی روز قدس تقدیر شد

۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۵:۱۷:۱۹
کد خبر: ۸۵۳۳۴۶
از حماسه حضور با شکوه مردم خوزستان در راهپیمایی روز قدس تقدیر شد
نماینده ولی فقیه در استان و استاندار در پیامی مشترک از حماسه حضور باشکوه مردم خوزستان در راهپیمایی روز قدس قدردانی کردند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار خوزستان در پیامی مشترک از حماسه حضور مردم آگاه و همیشه در صحنه استان در راهپیمایی روز قدس تقدیر و تشکر کردند.

متن این پیام بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

روز قدس، روز اسلام است. حضرت امام خمینی(رحمةالله علیه)

درود بر ملت بیدار و بصیر ایران اسلامی بویژه مردم ولایت مدار استان شهید پرور خوزستان که بار دیگر با حضور بی نظیر خود در راهپیمایی با شکوه و دشمن شکن روز جهانی قدس، در لبیک حماسی و رسای خویش به ندای مقام معظم ولایت، امام خامنه‌ای مدظله العالی، پاسخی کوبنده و قاطع به یاوه‌گویی‌های دشمن زبون داده و نشان دادند که راه امام خمینی کبیر پر مخاطب‌ترین و بالنده‌ترین حرکت سیاسی قرن حاضر در عرصه بین‌الملل است.

بی تردید، حضور مردم شریف و با ایمان، سرافراز و روزه داران عاشق خوزستان در این راهپیمایی، موجب دلگرمی مظلومان فلسطین قهرمان، و الهام‌بخشِ راه جهاد برای امت واحده اسلامی شده و ثابت کرد که با وجود جریان‌سازی‌های فرعی و فریبنده دشمنان کماکان؛ فلسطین، مساله اول جهان اسلام است.

اینک که مردم خوزستان عزیز و همیشه در صحنه، وظیفه و تکلیف الهی و انسانی خویش را به احسن انجام داده‌اند، اینجانبان بر خود لازم می دانیم تقدیر و تشکر بی کران را نثار قدوم مبارکشان نماییم.

ان شاء الله وعده الهی که از زبان اولیاء الهی امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری بیان شده در آینده نچندان دور محقق ببینم.

 

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز

غلامرضا شریعتی

استاندار خوزستان

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز