فرمانده انتظامی شهرستان آبادان خبر داد:

کشف یک میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال کالای قاچاق در جاده ماهشهر به آبادان

۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۲۱:۱۱:۴۹
کد خبر: ۸۶۲۷۶۱
کشف یک میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال کالای قاچاق در جاده ماهشهر به آبادان
فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از کشف محموله کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال در جاده ماهشهر به آبادان خبر داد.

سرهنگ سید محسن تقی زاده عصر امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در آبادان با اشاره به توقیف چهار دستگاه خودرو شامل سه دستگاه خودرو سواری و یک دستگاه کامیون ایسوزو حامل کالای قاچاق در محور ماهشهر به آبادان، اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تشدید برخورد با قاچاقچیان، ماموران مبارزه با کالای قاچاق فرماندهی انتظامی آبادان با کنترل دقیق محورهای مواصلاتی در مسیر ماهشهر به آبادان سه دستگاه خودرو سواری شامل یک دستگاه پژو ۴۰۵، یک دستگاه سواری پراید، یک دستگاه سواری سمند و یک دستگاه کامیون ایسوزو حامل کالای قاچاق را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه آن ها را متوقف کردند.

او ضمن تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق کالا و ارز، گفت: ماموران پلیس در بازرسی از خودروهای یاد شده، سه هزار و ۳۵۶ عدد قوطی نسکافه تولید کشور مالزی، سه هزار و ۵۴۶ عدد کمپوت آناناس تولید کشور تایلند، هشت دستگاه کولر گازی دو تیکه ساخت چین، سه دستگاه ماشین لباسشویی ال. جی ساخت چین، دو دستگاه تلویزیون ال. ای. دی ساخت چین، ۳۰ حلقه لاستیک خودرو ساخت کره که همگی قاچاق و فاقد هر گونه مجوز گمرکی بوده، را کشف و توقیف کردند.

فرمانده نیروی انتظامی آبادان در پایان ارزش کالاهای کشف شده را طبق نظر کارشناسان یک میلیارد ۴۴۰ میلیون ریال برشمرد و افزود: در این باره چهار متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما