به منظور عبور از شرایط تحریم های و توانمند سازی بخش داخلی؛

نخستین نمایشگاه بومی سازی قطعات و تجهیزات فولاد خوزستان برگزار می شود

۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۲:۵۲:۰۶
کد خبر: ۸۷۰۱۳۳
مدیر عامل شرکت فولاد خوزستان گفت: نخستین نمایشگاه بومی سازی قطعات و تجهیزات گروه فولاد خوزستان، نیمه مراد ماه در اهواز برگزار می شود.

محمد کشانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار برنا در اهواز با اعلام این خبر، اظهار کرد: فولاد خوزستان به عنوان قطب دوم تولید فولاد کشور به منظور عبور از شرایط فعلی تحریم های ظالمانه آمریکا و توانمند سازی بخش داخلی، برنامه ریزی های لازم برای برگزاری این نمایشگاه را تدارک دیده است.

او با بیان این که هدف اصلی از برگزاری این نمایشگاه توانمند سازی بخش داخلی است، گفت: با توجه به سال رونق تولید از یک سو و همچنین تلاش دشمنان برای فشار حداکثری بر صنایع، امید می رود که در قالب این نمایشگاه ضمن شناسایی سازندگان قطعات داخلی، برنامه مدونی را برای بومی سازی آنها در کوتاه ترین زمان انجام دهیم و در زمینه تامین مواد و فناوری نیز با مشارکت بخش علمی و شرکت های قدرتمند این حوزه، نیازهای فولاد خوزستان را برطرف کنیم.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان با اشاره به تاثیر این رویکرد گروه فولاد خوزستان بر حوزه فولاد و صنایع کشور٬ افزود: این سیاست گذاری بدون شک، برکات زیادی برای صنایع دارد که بومی سازی فناوری های فولادسازی، افزایش انگیزه در بخش صنعتی و علمی، جلوگیری از خروج ارز در شرایط تحریم، رونق اشتغال، خودکفایی کشور و افزایش غرور ملی در این حوزه استراتژیک  است.

کشانی با دعوت از کلیه شرکت های قطعه ساز، تولید کننده مواد و فعالان صنعتی برای مشارکت در این نمایشگاه، گفت: این رویداد به مدت سه روز در نیمه دوم مردادماه ۱۳۹۸ در نمایشگاه بین المللی اهواز برپا می شود.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در پایان تصریح کرد: برای آشنایی هر چه بیشتر شرکت ها با نیازهای فولاد خوزستان، ضمن تهیه لیست قطعات، تجهیزات، مواد و فناوری ها، میزهای کارشناسی برای گفت و گو با فعالان این حوزه ها فراهم می شود تا در فضایی تخصصی مذاکرات لازم صورت گیرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما