دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شادگان بیان کرد:

منتشرکنندگان شایعات در فضای مجازی شریک جرم محسوب می شوند/فیلم کشته شدن ۸ نفر مربوط به شادگان نیست

۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۲۲:۵۹:۲۶
کد خبر: ۸۸۲۷۸۶
منتشرکنندگان شایعات در فضای مجازی شریک جرم محسوب می شوند/فیلم کشته شدن ۸ نفر مربوط به شادگان نیست
دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شادگان معتقد است کسانی که شایعات، اخبار، فیلم یا تصاویری غیر واقعی را در فضای مجازی منتشر می کنند، شریک جرم محسوب شده و با آنان برخورد خواهد شد.

رضا کیانی راد امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا، در پی انتشار فیلم کشته شدن هشت نفر در مراسمی و نسبت دادن آن به شهرستان شادگان توسط برخی کابران فضای مجازی، اظهار کرد: این فیلم قدیمی و مربوط به یکی از کشورهای مجاور است و خبر منتشر شده مبنی بر وقوع آن در شادگان صحت ندارد.

او همچنین به کابران فضای مجازی و انتشار دهندگان شایعات هشدار داد حد الامکان در نقل وقایع و اخبار دقت کافی را داشته باشند و قبل از هرگونه کپی و انتشار خبر از صحت و سقم آن مطمئن شوند.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شادگان افزود: با بیان اینکه با انتشاردهنگان شایعات و افرادی که اذهان عمومی را تشویش می کنند، برخورد متناسب با قانون انجام می شود.

کیانی به افزایش شاخص های امنیت در شادگان اشاره و بیان کرد: به فضل الهی در پی اقدامات قضایی، انتظامی و امنیتی مجاهدان عرصه عدالت و امنیت و همکاری خوب مردم عزیز شادگان،  شاهد کاهش محسوس تیراندازی در مراسم هستیم.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شادگان در پایان تصریح کرد: عده ای از عناصر معاند داخلی و خارجی برای مقاصدی شوم، تلاش می کنند چهره ای زشت و نا امن از شادگان در اذهان مردم ایران ارایه بدهند تا باعث خروج مردم مومن و ولایی از این شهر و تمرکز جمعیت اشرار در این شهرستان برای تمرین و انجام اقدامات ضد امنیتی در آینده، در سطح کشور شوند.

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز