استاندار خوزستان خبر داد:

تقاطع غیر همسطح شوش هفته آینده تعیین تکلیف می شود

۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۱۴:۵۹:۴۳
کد خبر: ۸۸۳۶۰۰
تقاطع غیر همسطح شوش هفته آینده تعیین تکلیف می شود
استاندار خوزستان گفت: وضعیت تقاطع غیرهمسطح چهار راه شوش با برگزاری دومین نشست در تهران به زودی مشخص و نهایی می شود.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی شنبه شب در حاشیه کلنگ زنی و افتتاح چند طرح در شهرستان شوش اظهار کرد: دومین نشست در خصوص این طرح با حضور معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی و کارشناسان، نماینده شوش در مجلس، فرماندار و شهردار شوش هفته آینده برگزار می شود که امیدواریم برای تعیین تکلیف این طرح به نتیجه نهایی برسیم.

او در خصوص افتتاح و کلنگ زنی چند طرح در شهرستان شوش نیز گفت: فاز نخست پست ۱۳۲/۳۳ کیلو ولت دانیال، خط انتقال ۱۳۲ کیلوولت دو مداره دانیال به شهید درویشی به طول ۱۷ کیلومتر و احداث فاز اول پست ۱۳۲/۳۳ کیلو ولت شهید درویشی با ظرفیت ۳۰ مگا ولت آمپر بهره برداری شدند که برای این سه طرح حدود ۲۲۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

استاندار خوزستان افزود: برای پایداری وضعیت برق شهرستان شوش با تکمیل دیگر فازهای این طرح ها ظرف یکسال و نیم آینده برق این شهرستان برای ۱۵ سال آینده تضمین خواهد شد.

نماینده عالی دولت در خوزستان بیان کرد: شوش ظرفیت های زیادی در زمینه صنعت، صنایع تبدیلی، گردشگری و کشاورزی دارد که نیازمند برق است.

شریعتی اضافه کرد: این طرح های برقی در روستای"بیت سخی" در بخش مرکزی و در مجاور روستای"عنکوش" در بخش فتح المبین اجرا شده اند.

او در بخش دیگری از صحبت های خود افزود: کلنگ احداث دبیرستان دخترانه ۶ کلاسه نیز در کوی"وهب" با نام خَیر "مرحوم حاج کاظم حمدانی" در مساحت ۹۴۰ متر و زیربنای ۷۵۰ متر با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال که قرار است ظرف ۶ ماه احداث شود، به زمین زده شد.

لازم به ذکر است که شهرستان شوش یکی از شهرستان‌های شمالی استان خوزستان است و مرکز این شهرستان شهر شوش است.

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز