مسوول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شادگان بیان کرد:

۱۲ برنامه هفته ملی کودک در شادگان اجرا می شود

۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۰۸:۳۰:۱۵
کد خبر: ۹۰۹۲۷۱
۱۲ برنامه هفته ملی کودک در شادگان اجرا می شود
مسوول کانون پرورش فکری شادگان گفت: 12عنوان برنامه هفته ملی کودک در شادگان اجرا می شود.

صغری آلبوغبیش امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در شادگان با اعلام این خبر اظهار کرد: برجسته سازی اهمیت دوران کودکی، ویژگی، نیازها و خواسته‌های کودکان، هم افزایی فعالیت‌های دستگاه‌ها و نهادهای متولی کودک، ایجاد فضای با نشاط برای کودکان، توجه به هویت ملی و حقوق کودک و بهره‌گیری از آموزه‌های دینی از اهداف برگزاری هفته ملی کودک است.

او گفت: برنامه های هفته کودک با همکاری آموزش و پرورش، شبکه بهداشت، کمیته امداد، اداره محیط زیست و بهزیستی در شادگان اجرا می شود.

مسوول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شادگان افزود: نواختن زنگ کودک، ایستگاه کاردستی،  ایستگاه نقاشی، اکرام کودکان ایتام و اجرای برنامه های فرهنگی، بازدید از مناطق سیل زده و اجرای برنامه های متنوع برای کودکان، بازدید از کودکان با نیازهای ویژه، بازدید از بخش کودکان بیمارستان و همچنین برنامه های فرهنگی اجرا شده برای کودکان از جمله بازی و سرگرمی، روخوانی کتاب، شعرخوانی و قصه گویی، بخشی از برنامه های در نظر گرفته شده در هفته کودک است.

او ادامه داد: چشم امید ما کودکان هستند، چرا که آینده را تحویل خواهند گرفت و شاهد موفقیت کودکان در مرحله های مختلف زندگی و اجتماعی خواهیم بود.

آلبوغبیش در پایان افزود: هفته ملی کودک بهانه ای شده تا کودکان را بیشتر یاد کنیم و ما بزرگسالان مطالبات کودکان را باید در سطح جامعه مطرح کنیم و جوابگوی انتظارات آن‌ها باشیم.

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز