دادستان شهرستان حمیدیه خبر داد:

کشف بیش از ۱۵ کیلوگرم ماده مخدرصنعتی در شهرستان حمیدیه/زوار اربعین نگران نباشند هیچ‌گونه مشکل امنیتی وجود ندارد

۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۱۲:۱۵:۱۰
کد خبر: ۹۰۹۴۴۲
کشف بیش از  ۱۵ کیلوگرم ماده مخدرصنعتی در شهرستان حمیدیه/زوار اربعین نگران نباشند هیچ‌گونه مشکل امنیتی وجود ندارد
دادستان شهرستان حمیدیه گفت: سه شنبه شب، طی یک درگیری مسلحانه بیش از ۱۵ کیلوگرم ماده مخدر از نوع شیشه از قاچاقچیان کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، علی بیرانوند با اعلام این خبر اظهار کرد: با اشراف اطلاعاتی از قبل در خصوص جابه جایی مواد مخدر توسط قاچاقچیان، دستورات لازم به نیروهای امنیتی و انتظامی صادر شد که طی یک درگیری مسلحانه بیش از ۱۵ کیلوگرم ماده مخدر از نوع شیشه از قاچاقچیان کشف و ضبط  شد.

او با بیان اینکه در این درگیری مسلحانه تعدادی قاچاقچی دستگیر شدند، گفت: درگیری‌ مسلحانه بین نیروهای پلیس و قاچاقچیان باعث نگرانی مردم شده بود به گونه ای که برخی تصور کردند عملیات انتحاری در این شهرستان رخ داده است، که این چنین نبود.

دادستان حمیدیه افزود: هیچ‌گونه عملیات انتحاری و یا درگیری دیگری در حمیدیه رخ نداده است و امنیت کامل در حوزه  شهرستان و راه‌های ارتباطی آن برقرار است.

بیرانوند در پایان بیان کرد: تمامی تدابیر لازم برای زایران اربعین حسینی در مسیر حمیدیه به چذابه اتخاذ شده و هیچ گونه نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

لازم به ذکر است که شهرستان حمیدیه در ۲۵ کیلومتری غرب اهواز قرار دارد و زایران اربعین حسینی برای رسیدن به مرز چذابه می بایست از شهرستان حمیدیه عبور کنند.

 

 

 

 

 

 

نظر شما