سخنگوی ستاد اربعین دانشکده علوم پزشکی آبادان خبر داد:

کشته و زخمی شدن ۵۸ زایر ایرانی در عراق/اعزام مصدومان به ۵ بیمارستان منطقه آزاد اروند

۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۱۲:۲۰:۳۶
کد خبر: ۹۱۰۲۱۱
کشته و زخمی شدن ۵۸ زایر ایرانی در عراق/اعزام مصدومان به ۵ بیمارستان منطقه آزاد اروند
سخنگوی ستاد اربعین دانشکده علوم پزشکی آبادان 58 مصدوم حوادث تصادف در عراق از طریق مرز شلمچه وارد کشور شدند.

به گزارش خبرنگار برنا از شلمچه، امین منصور امروز با اعلام این خبر اظهار کرد: پس از اطلاع از موضوع حادثه تصادف زوار ایرانی در خاک عراق، نیروهای امدادی ما در قالب دو دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۱۵ کد آمبولانس برای تحویل مصدومان و کشته شدگان زوار ایرانی در هنگ مرز مستقر شدند.

او با بیان اینکه این اتفاق طی دو حادثه تصادف حادث شده بود، گفت: تمام بیماران بر اساس وضعیت شان در مرز شلمچه پس از تریاژ اقدامات درمانی اولیه طبق تشخیص به بیمارستان های طالقانی و شهید بهشتی آبادان و ولیعصر(عج) خرمشهر منتقل شدند.

سخنگوی ستاد اربعین دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به اینکه به دلیل تعداد زیاد مصدومان برخی از مصدومان به بیمارستان های نفت و تامین اجتماعی هم اعزام شدند، افزود: تا کنون 58 حادثه دیده سانحه تحویل ما شده که 53 نفر مصدوم و 5 نفر فوتی را شامل می شود.

منصور در پایان با بیان اینکه اکثر مصدومان از استان فارس هستند، بیان کرد: در این حادثه یک زایر هم دچار ضایعه نخاعی شده که به طالقانی آبادان اعزام شد و حال بقیه مصدومان مساعد گزارش شده است که در حال انجام اقدامات تشخیصی بیشتر هستند.

طبق اطلاع محل این سانحه ها در مسیر نجف – بصره (شهر سماوه)، همچنین ۸۰ کیلومتری نجف در منطقه دیوانیه بوده است.

لازم به ذکر است که هفته گذشته نیز براثر تصادف یک دستگاه مینی بوس و اتوبوس عراقی حدود 28 نفراز زوار ایرانی مصدوم و دو نفر نیز کشته شدند.

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز