شهردار شادگان خبر داد:

بسیج امکانات شهرداری برای برگزاری مراسم اربعین در شادگان

۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۱۲:۱۳:۰۸
کد خبر: ۹۱۳۰۷۸
بسیج امکانات شهرداری برای برگزاری مراسم اربعین در شادگان
شهردار شادگان از بسیج امکانات شهرداری برای برگزاری مراسم اربعین در شادگان خبرداد.

حسن مزبانی پور امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در شادگان از تخصیص بیست تن قیر به منظور آسفالت خیابان ورودی قدمگاه عباش الدوایر طبق آخرین مصوبات ستاد اربعین شهرستان خبر داد.

او گفت: شهرداری شادگان باتمام توان و امکانات آماده خدمات رسانی برای برگزاری مراسم راهپیمایی روز اربعین در این شهرستان است.

شهردار شادگان افزود: در آستانه اربعین حسینی و سفر زایران به قدمگاه حضرت عباس(ع)، شهرداری شادگان با بسیج امکانات، امسال همانند سال های گذشته آماده خدمات‌ رسانی به زایران در روز اربعین حسینی است.

مزبانی پور بیان کرد: طبق روال سال های گذشته پیش بینی می شود امسال زایران بیشتری برای شرکت در مراسم اربعین حسینی در این قدمگاه حضور پیدا خواهند و در این خصوص شهرداری شادگان اقدامات  لازم در نظر گرفته شده است.

او در خصوص اقدامات شهرداری شادگان در مهیا سازی قدمگاه حضرت ابوالفضل العباس(ع) برای اربعین امسال، اضافه کرد: آماده‌سازی، استقرار ماشین آلات و آتش‌نشانی، نصب باکس های زباله، نصب بنر در سطح شهر، نصب سیستم صوتی و اعزام کارگران در محل اجرای مراسم برای پاکسازی بخشی از فعالیت‌های شهرداری شادگان در خدمت‌رسانی به زایران این قدمگاه در روز اربعین حسینی است.

شهردار شادگان در پایان افزود: امیدواریم مجموع این اقداماتی که صورت خواهد گرفت موجب ارتقای سطح کیفی خدمات به زوار حسینی و رفاه حال بیشتر این افراد باشد.

 

 

 

 

 

نظر شما