معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور بیان کرد:

ارتقای سطح هماهنگی های ملی و عملیاتی در اربعین امسال/هیچ مشکل امنیتی انتظامی در مرزهای خوزستان گزارش نشده است

۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۱۴:۵۶:۵۲
کد خبر: ۹۱۳۱۲۳
ارتقای سطح هماهنگی های ملی و عملیاتی در اربعین امسال/هیچ مشکل امنیتی انتظامی در مرزهای خوزستان گزارش نشده است
معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور گفت: اربعین امسال سطح هماهنگی های ملی، استانی و عملیاتی در نقطه صفر مرزی همه به مراتب بهتر از سنوات قبل بود.

به گزارش خبرنگار برنا از خرمشهر، حسین ذوالفقاری امروز پنج شنبه که به همراه وزیر کشور به منطقه آزاد اروند سفر کرده است، با حضور در ستاد اربعین خوزستان در فرمانداری خرمشهر، اظهار کرد: تا کنون هیچ مشکل حادی در مرزهای ایران برای زایران حسینی گزارش نشده است.

او گفت: از ابتدا در ستاد مرکزی اربعین پیش بینی شده بود که بیش از 3 میلیون زایر حسینی از کشور خارج شود و انتظار می رفت که اقدامات خوبی در ایلام و خوزستان فراهم شود که به حمدلله این کار انجام و در استان های میزبان از سوی کارشناسان یک گزارش از وجود مشکلات در این سوی مرزها و در خاک ایران اعلام نشده است.

معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور با تقدیر از خدمات رسانی های ارایه شده به زایران حسینی که در سطح مطلوبی انجام شده، افزود: در حوزه مختلف از جمله حمل و نقل، تغذیه، خدمات رسانی، امنیتی و ترافیکی هیچ مشکلی گزارش نشده است.

ذوالفقاری با اشاره به تامین امکانات بسیار برای حمل و نقل زایران حسینی بیان کرد: پس از ازدحام جمعیت در مرزها و مشکل حمل و نقل کشور عراق بلافاصله در وزارت کشور عراق جلسه ای تشکیل شد که در نتیجه مرزهای این کشور برای دریافت همه کمک های ایران به روی ما باز شد.

او با اشاره به اینکه برای تامین آب آشامیدنی نیز تمهیدات بسیار خوبی فراهم شد، اضافه کرد: اربعین امسال سطح هماهنگی های ملی، استانی و عملیاتی در نقطه صفر مرزی همه به مراتب بهتر از سنوات قبل بود.

معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور با تقدیر از استاندار خوزستان و ارتباط شبانه روزی او برای خدمات رسانی به زایران حسینی ابراز امیدواری کرد: خوشبختانه تا این لحظه هیچ مشکل امنیتی انتظامی برای زایران حسینی در مرزهای خوزستان گزارش نشده است؛ همچنین برآورد امنیتی و انتظامی استان خوزستان خیلی خوب و کارگشا بوده و حتی تمامی مواکب نیز مورد مراقبت شبانه روزی قرار گرفتند.

ذوالفقاری در پایان تصریح کرد: از تمامی مسوولان خوزستانی به ویژه استاندار که با تمامی کم و کاستی های احتمالی به بهترین نحو ممکن به زایران حسینی خدمات رسانی کردند، تقدیر و تشکر می کنم.

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز