فرمانده انتظامی استان خوزستان خبر داد:

کلاهبردار ۴ میلیاردی در بندر ماهشهر شناسایی و دستگیری شد

۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۵:۳۲:۵۹
کد خبر: ۹۲۴۱۰۷
کلاهبردار ۴ میلیاردی در بندر ماهشهر شناسایی و دستگیری شد
فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری یک کلاهبردار که به وسیله اسکیمر، کارت بانکی شهروندان را کپی برداری و مبلغ 4 میلیارد ریال برداشت کرده بود، خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، سردار حیدر عباس زاده با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به پلیس فتا شهرستان بندر ماهشهر مبنی بر برداشت غیر مجاز از حساب بانکی آن ها، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

او گفت: ماموران پلیس فتا با اقدامات تخصصی و رصد دقیق اطلاعاتی، فردی که اقدام به برداشت غیر مجاز از حساب بانکی شهروندان می کرد را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه فرد دستگیر شده در تحقیقات پلیس، خود را شاگرد مغازه لبنیاتی معرفی و به وسیله استفاده از اسکیمر و کپی کردن کارت بانکی در فرصتی مناسب حساب بانکی مشتریان را خالی می کرد، افزود: متهم تاکنون به برداشت چهار میلیارد ریال از حساب بانکی 50 نفر از شهروندان اعتراف کرده است.

سردار عباس زاده با اشاره به تحویل متهم به مرجع قضایی به شهروندان توصیه کرد: رمز عبور، خط مقدم دفاعی شما در حفاظت از اطلاعات ذخیره شده است، با هوشیاری آن را حفظ و از بازگو کردن آن برای دیگران اجتناب کنید.

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز