پدیده شهر خودرو ۰ - صنعت نفت آبادان ۱؛

صنعت نفت آبادان قاتل مدعیان/پدیده شهر خودرو باز هم مغلوب خوزستانی ها شد+ببینید

۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۵:۲۰:۵۲
کد خبر: ۹۳۰۱۳۷
صنعت نفت آبادان قاتل مدعیان/پدیده شهر خودرو باز هم مغلوب خوزستانی ها شد+ببینید
شاگردان اسکوچیچ در یک بازی بی نقص خارج از خانه توانستند تیم صدر جدولی پدیده شهر خودرو را با تک گل عیسی آل کثیر به سود خود به پایان برسانند.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در هفته دوازدهم  مهمان تیم فوتبال پدیده شهر خودرو مشهد بود که در پایان این رقابت را با تک گل دقیقه 27 عیسی آل کثیر سه امتیاز بیرون از خانه را به دست آورد.

طلایی پوشان آبادان همچون هفته های گذشته، امروز نیز در دیدار با تیم صدر جدولی یحیی گل محمدی از همان ابتدا یک رقابت تهاجمی را در دستور کار خود قرار داده بودند.

در همین راستا تلاش نفتی ها در همان ابتدای این دیدار نتیجه داد تا در دقیقه 27 عیسی آل‌کثیر روی ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه اولین و تنها گل دیدار را به ثمر رساند.

در همین راستا شاگردان اسکوچیچ تا پایان نیمه اول توپ و میدان را به خوبی اداره کردند و چندین موقعیت گل زنی را هم از دست دادند اما برنده به رختکن رفتند.

در پایان این دیدار با تک گل دقیقه 27 عیسی آل کثیر به نفع صنعت نفت آبادان به پایان رسید تا در پایان هفته دوازدهم تیم شهر خودرو دومین باخت خود را در این فصل متحمل شود.

در این دیدار عیسی آل کثیر به دلیل بازی بی نقص و تاثیر گذار به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

به این ترتیب تیم صدر جدولی پدیده شهر خودرو یک بار در مشهد با یک گل مغلوب فولاد خوزستان شده بود و در مسجدسلیمان نیز با تساوی یک گل متوقف شده بود و این هفته نیز صنعت نفت آبادان با نتیجه مشابه فولاد دست شاگردان یحیی گل محمدی را از یک برد خانگی کوتاه کردند تا به این ترتیب خوزستانی ها برنده رویارویی تیم مشهدی و صدر جدولی لیگ برتر باقی بمانند.

در همین راستا دراگان اسکوچیچ در این دیدار ناصر سالاری، محمد اهل‌شاخه، سید محمد قریشی، عبدالله ناصری، عقیل کعبی، مصطفی احمدی، جعفر سلمانی، مسلم مجدمی(66- محمود مطلق‌زاده)، مهدی حنفی، مهدی مومنی(70- رضا جبیره)، عیسی آل‌کثیر(1+90- سیروان قربانی) را به میدان فرستاده بود.

همچنین سید مهدی رحمتی، محمدحسین مرادمند، علی نعمتی، فرشاد محمدی‌مهر، محمدعلی فرامرزی، اکبر صادقی، علی نبی‌زاده(32- یونس شاکری)، سعید صادقی(64- کارلوس چاواریا)، سروش رفیعی، امین قاسمی‌نژاد، حسین مهربان(62- روح‌الله باقری) بازیکنان یحیی گل محمدی در مصاف با صنعت نفت آبادان را تشکیل دادند.

این دیدار با قضاوت علی‌اصغر مومنی و کمک‌ محمدرسول ذورقی و فرهاد فرهادپور برگزار شد و نظارت این رقابت بر عهده نادر جعفری بود.

در این دیدار مصطفی احمدی(7)، مسلم مجدمی(9) و عیسی آل‌کثیر(79) از صنعت نفت و محمدحسین مرادمند(25) و علی نعمتی (28) از شهر خودرو کارت زرد داور را دریافت کردند.

لازم به ذکر است که تیم صنعت نفت آبادان در پایان هفته دوازدهم با یک بازی کمتر و 19 امتیاز در جایگاه ششم لیگ برتر قرار دارد.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز