مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند خبر داد:

برگزاری هشتمین کنفرانس روابط عمومی های خوزستان در اروند

۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۰:۵۹:۴۷
کد خبر: ۹۳۱۱۵۳
برگزاری هشتمین کنفرانس روابط عمومی های خوزستان در اروند
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: هشتمین کنفرانس روابط عمومی های استان خوزستان با محوریت موضوع مدیریت جامع اطلاع رسانی در شرایط بحران، در اروند برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، ریاض علی فرحانی در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های استان خوزستان که در سالن جلسات سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد، اظهار کرد: مهم ترین هدف این نشست برگزاری هر چه بهتر هشتمین کنفرانس روابط عمومی های استان خوزستان است که با حمایت سازمان منطقه آزاد اروند برگزار می شود.

او با بیان اینکه موضوع محوری این کنفرانس مدیریت جامع اطلاع رسانی در شرایط بحران است، گفت: برای برگزاری هر چه بهتر و حضور حداکثری دستگاه های اجرایی استان در این کنفرانس که در دی ماه سال جاری و در منطقه آزاد اروند برگزار می شود، تلاش خواهیم کرد.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند روابط عمومی ها را رکن اصلی مدیریت افکار عمومی در جامعه دانست و افزود: رسانه ها و فعالان حوزه روابط عمومی باید با همکاری یکدیگر در راستای آگاه سازی مردم در حوزه های مختلف به خصوص در شرایط بحرانی تلاش کنند که این کنفرانس می تواند به این امر مهم در استان کمک کند.

همچنین در این نشست مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان از مدیران روابط عمومی های حاضر در شست خواست تا در فضای کنونی که مقداری نا امیدی و بی اعتمادی در جامعه در جریان است برای ارایه هر چه بهتر عملکرد دولت و دستگاه های اجرایی استان تلاش کنند و شکاف بین مردم و دولت را کاهش دهند.

سعید رضوانی با اشاره به شرایط ویژه خوزستان اظهار کرد: روابط عمومی ها باید توان لازم برای مدیریت قبل، حین و پسا بحران را داشته باشند.

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز