فرماندار ویژه آبادان بیان کرد:

هدف ما اجرای مُر صریح قانون در انتخابات است

۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۳:۱۵:۴۷
کد خبر: ۹۳۱۱۵۴
هدف ما اجرای مُر صریح قانون در انتخابات است
فرماندار ویژه آبادان گفت: هدف ما اجرای منصفانه ی انتخابات و مُر صریح قانون است.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، سید زین العابدین موسوی معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان با حضور در ستاد ثبت نام حوزه انتخابیه شهرستان اظهار کرد: انتخابات در جمهوری اسلامی ایران، تجلی مردم سالاری دینی است، در این راستا هدف ما فقط اجرای منصفانه انتخابات و مُر صریح قانون است.

او که در این بازدید در جریان فرایند ثبت نام داوطلبین انتخابات قرار گرفت، گفت: انتخابات برای مردم ما به عنوان تجلی مردم سالاری دینی همیشه ظهوری پر افتخار داشته است. در آبادان هم با اعلام و دستور وزیر محترم کشور روند نام نویسی همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

موسوی با اشاره به اینکه در روز اول هفت نفر ثبت نام کردند، افزود: درب فرمانداری به روی همه متقاضیان باز است و هر شهروندی با در نظر گرفتن شرایط می‌تواند در انتخابات ثبت نام کند.

رییس حوزه انتخابیه یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی آبادان بیان کرد: تجهیزات ما به گونه ای است که داوطلبین در کمترین زمان و بدون معطلی می توانند ثبت خود را انجام دهند. البته عزیزان باید زمان ثبت نام را که از دهم تا شانزدهم آذر و از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۸ عصر است را در نظر داشته باشند.

موسوی در پایان ابراز امیدواری کرد شهرستان آبادان که یکی از دو حوزه ی استان خوزستان با سه نماینده است، شاهد انتخاباتی با شکوه و رقابتی سالم بین داوطلبین باشد.

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز