با حضور استاندار خوزستان؛

بازارچه خود اشتغالی بانوان اهواز افتتاح شد

۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۰۹:۳۳:۰۳
کد خبر: ۹۳۱۱۵۵
بازارچه خود اشتغالی بانوان اهواز  افتتاح شد
بازارچه خوداشتغالی بانوان اهوازی با هدف احیای صنایع و خود اشتغالی اقشار مختلف به ویژه بانوان خود سرپرست و حمایت از این قشر، با حضور استاندار خوزستان در منطقه کوی رمضان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی در مراسم افتتاح بازارچه خوداشتغالی بانوان در کوی رمضان برگزار شد، اظهار کرد: به همت شهرداری اهواز، دفتر امور بانوان استانداری خوزستان و سازمان‌های مردم‌نهاد توانستیم بازارچه خود اشتغالی بانوان را افتتاح کنیم. از افرادی که در این بازارچه شاغل هستند به مدت سه ماه اجاره دریافت نخواهد شد و بیمه هم می‌شوند تا بتوانند روی پای خود بایستند. در بین این افراد مددجویان بهزیستی، زنان سرپرست خانوار و معلولین نیز حضور دارند.

او گفت: تمهیدات لازم دیده شده و تسهیلاتی در اختیار این بانوان قرار خواهد گرفت تا برای زنان سرپرست خانوار، معلولین و اقشار محروم شرایطی فراهم شود که زندگی خود را بهتر اداره کنند.

استاندار خوزستان افزود: چنین اقداماتی در مناطق مختلف به ویژه مناطق محروم باید گسترش یابد و امکانات لازم در اختیار این افراد قرار بگیرد تا خوداتکایی آنها بیشتر شود.

لازم به ذکر است که این بازارچه به مساحت ۴۵۰ متر و شامل ٢٨ غرفه است که با راه اندازی آن زمینه اشتغال مستقیم ۶۰ نفر از بانوان کارآفرین و فعال اهواز فراهم می شود.

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز