فرماندار شادگان خبر داد:

کمیته اجرایی ستاد انتخابات شادگان تشکیل شد

۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۸:۴۱:۲۲
کد خبر: ۹۳۱۷۳۶
کمیته اجرایی ستاد انتخابات شادگان تشکیل شد
فرماندار شادگان گفت: کمیته اجرایی هفت گانه ستاد انتخابات شادگان تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، سعید حاجیان عصر امروز سه شنبه در بازدید از مرکز ثبت نام داوطلبانان انتخابات مجلس حوزه انتخابی شادگان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ستاد انتخابات شادگان دارای هفت کمیته اجرایی است، اظهار کرد: ستاد انتخابات، کمیته امنیتی - انتظامی، کمیته مالی و پشتیبانی، کمیته حمل و نقل، کمیته فن آوری اطلاعات، کمیته حراست و استعلامات و کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی به عنوان کمیته های هفت گانه اصلی ستاد انتخابات شهرستان دایر و احکام اعضای آنها نیز صادر خواهد شد.

 او گفت: با اشراف اعضای ستاد انتخابات به کتاب قانون و برنامه ریزی دقیق، طبق جدول زمان بندی با پیش بینی الزامات کار، انتخاباتی سالم، قانونمند و بی طرفانه در شهرستان شادگان برگزار خواهد شد.

حاجیان افزود: یکی از زیرساخت‌های مهم برگزاری انتخابات سالم، قانونمند و شفاف آشنایی متصدیان برگزاری انتخابات با قوانین و مقررات انتخابات است بنابراین آموزش مجریان انتخابات در شهرستان باید با جدیت پیگیری شود و در این زمینه برنامه ریزی های اساسی صورت پذیرد.

لازم به ذکر است که در پایان روز سوم، 6 نفر برای نامزدی در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند. شهرستان شادگان یک کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز