شهردار آبادان خبر داد:

با ۲۸ میلیارد تومان اعتبار بلوار سی و چهل متری کوی ذوالفقاری بهسازی می شود

۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۰۷:۰۱:۰۴
کد خبر: ۹۳۳۴۳۷
با ۲۸ میلیارد تومان اعتبار بلوار سی و چهل متری کوی ذوالفقاری بهسازی می شود
شهردار آبادان از تامین اعتبار ۲۸ میلیارد تومانی برای بهسازی بلوار سی و چهل متری کوی ذوالفقاری در روزهای آینده خبر داد.

حسین حمیدپور امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا با اعلام این خبر اظهار کرد: پروژه بهسازی بلوارهای سی و چهل متری کوی ذوالفقاری به مناقصه گذاشته شد و پس از معرفی برنده مناقصه طی روزهای آینده، کار بهسازی این دو خیابان اصلی در ذوالفقاری آغاز خواهد شد.

او گفت: برای این پروژه دو پیمانکار انتخاب خواهد شد که یکی از این دو شرکت کار خیابان سی متری و دیگری اجرای عملیات بهسازی بلوار چهل متری ذوالفقاری را بر عهده خواهد گرفت.

شهردار آبادان افزود: حدود ۲۸ میلیارد اعتبار برای این دو پروژه اختصاص داده شده که بیش از ۱۵ میلیارد تومان آن مربوط به خیابان چهل متری و نزدیک به ۱۳ میلیارد تومان نیز برای خیابان سی متری خواهد بود.

مدیر سامانه شهری آبادان بیان کرد: با اجرای این عملیات، خیابان های اصلی ذوالفقاری پس از سال ها، متحول شده و طی ماه های آینده معابر اصلی و همزمان معابر فرعی چهره جدیدتری به خود خواهد گرفت.

حمیدپور در پایان تصریح کرد: تلاش همه مجموعه شهرداری آبادان خدمت به شهروندان عزیز و رفع نگرانی آنان است. می دانیم طی سال ها مردم ذوالفقاری متحمل زحمات و سختی های فراوانی شدند اما به لطف خداوند بزرگ و با تلاش اعضای محترم شورای اسلامی شهر آبادان کار بهسازی این منطقه آغاز شده و به زودی شاهد تغییراتی ملموس و قابل توجه در سطح این منطقه خواهیم بود.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز