با حضور مسوولان کشوری و استانی؛

یازدهمین نمایشگاه صنعت نفت در اهواز آغاز به کار کرد

۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۰۰:۵۲:۱۰
کد خبر: ۹۳۵۹۳۴
یازدهمین نمایشگاه صنعت نفت در اهواز آغاز به کار کرد
با حضور مسوولان کشوری و استانی، یازدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت و هفدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت حفاری در محل نمایشگاه‌های دایمی استان خوزستان در اهواز افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، یازدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت و هفدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت حفاری عصر جمعه ۲۲ آذر ماه با حضور غلامرضا شریعتی(استاندار خوزستان)، فرخ علیخانی(معاون شرکت ملی نفت ایران در امور تولید)، احمد محمدی(مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب)، سیدعبدالله موسوی(مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران)، مدیران استانی و کشوری افتتاح شد.

در این نمایشگاه که به همت شرکت ملی نفت ایران، شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، شرکت ملی حفاری ایران و شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان برپا شده است، ۲۶۰ شرکت(که ۳۳ شرکت دانش بنیان هستند) از ۱۰ استان کشور شامل خوزستان، تهران، فارس، اصفهان، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، مرکزی، چهارمحال و بختیاری، کرمانشاه و البرز حضور دارند که آخرین دستاوردها و توانمندی‌های خود را در زمینه ساخت قطعات و تجهیزات صنعت نفت در معرض دید علاقمندان نهاده اند.

در حاشیه یازدهمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات صنعت نفت و حفاری، برنامه‌هایی از جمله برگزاری نشست‌های تخصصی و رونمایی از قطعات و تجهیزات ساخت داخل دیده و بستر لازم برای هم‌افزایی میان سازندگان و صنعتگران و شرکت‌های فعال در صنایع نفت و گاز فراهم شده است. همچنین تمهیدات لازم برای ارایه توضیحات و آشنایی مراجعه‌کنندگان با این صنعت از سوی کارشناسان مجرب پیش‌بینی شده است.

لازم به ذکر است که علاقمندان می توانند همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ با حضور در نمایشگاه بین المللی اهواز از این نمایشگاه بازدید به عمل آورند.

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما