فرماندار شهرستان شادگان تاکید کرد:

لزوم آمادگی کامل نهادهای خدمت رسان شادگان برای ارایه خدمات نوروزی

۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۵:۵۵:۰۳
کد خبر: ۹۵۰۵۳۵
لزوم آمادگی کامل نهادهای خدمت رسان شادگان برای ارایه خدمات نوروزی
فرماندار شهرستان شادگان بر لزوم آمادگی کامل ادارات و دستگاه های خدمات رسان برای ارایه خدمات بهتر به مسافران نوروزی در این شهرستان تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، سعید حاجیان ظهر امروز در جلسه ستاد ارتقای خدمات سفر شهرستان شادگان که در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به پیش رو بودن تعطیلات نوروزی، عزم اعضای ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان شادگان ایجاد امکانات مورد نیاز برای گردشگران و مسافران است.

او با تاکید بر اینکه تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان شادگان با به کار گرفتن تمام امکانات، رفاه و امنیت را که از اولویت های اصلی برای مهمانان نوروزی است، فراهم کنند، گفت: ایجاد رفاه همراه با امنیت از اولویت های اصلی برای مهمانان نوروزی است.

فرماندار شادگان با اشاره به اهمیت فعالیت مطلوب ستاد تسهیلات سفر افزود: برنامه ریزی و تبادل نظر برای استفاده از توانمندی ها، ظرفیت ها و امکانات دستگاه های مرتبط با امر سفر به منظور ارایه خدمات بهینه به مسافران و شهروندان از اهداف تشکیل این جلسه است که باید در راستای اجرایی شدن آنها به صورت مطلوب و قابل قبول، اهتمام ورزید.

لازم به ذکر است که  ساماندهی وضعیت پارک ها، اماکن بین راهی و سایت های گردشگری موجود در سطح شهرستان، توسعه فضای سبز، چاپ برشور و نقشه ویژه مسافران نوروزی، ساماندهی اردوگاه ساحلی دارخوین، سازماندهی پایگاه های هلال احمر بین راهی از مهمترین مصوبات این جلسه بود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز