طی مراسمی انجام شد؛

تقدیر دبیر شورای عالی امنیت ملی و مشاور رهبری از معلم آبادانی+ببینید

۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۰۷:۵۰:۱۷
کد خبر: ۹۵۱۱۵۱
تقدیر دبیر شورای عالی امنیت ملی و مشاور رهبری از معلم آبادانی+ببینید
عصر روز گذشته(چهارشنبه) در مراسمی، نماینده دبیر شورای عالی امنیت ملی و مشاور رهبری، از معلم آبادانی مدرسه کمال الملک تقدیر به عمل آورد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، مریم امیری نژاد معلم پایه اول ابتدایی مدرسه کمال الملک آبادان با سه سال سابقه و ابتکار در شیوه تدریس، عصر چهارشنبه با حضور نماینده دریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی و مشاور رهبری در این دبستان، مورد تقدیر قرار گرفت.

این معلم حق التدریسی و فرزند شهید، با ایجاد فضایی متفاوت در کلاس درس خود، از دانش آموزانش خواسته که با لباس های محلی و اقوام خود سر کلاس حاضر شوند.

امیری نژاد همچنین با خلاقیت در شیوه تدریسش، زمینه را برای اتحاد، همدلی و فضای صمیمی در مدرسه ایجاد کرده و  توانسته از طریق پوشش لباس محلی دانش آموزان اقوام مختلف، آن ها را با تنوع قومیتی در کشور آشنا کند و زمینه همگرایی، وحدت و انسجام اقوام را از سنین پایین به دانش آموزان آموزش دهد.

این آموزگار خلاق و مبتکر، توانسته است با این ترکیب خلاقانه زمینه را برای فراگیری موثر دانش آموزان نیز فراهم سازد.

در همین راستا با اطلاع امیر دریابان علی شمخانی از ابتکار این معلم آبادانی، عصر روز گذشته(چهارشنبه) فرستاده ایشان با حضور در مدرسه کمال الملک، لوح تقدیر و هدیه دریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی و مشاور رهبری را به این معلم آبادانی با ذوق تقدیم کرد.

در متن تقدیر نامه دبیر شورای عالی امنیت ملی خطاب به مریم امیری نژاد آمده است: آنچه از بن جان می آید آن است که از صمیم قلب از تلاش صادقانه و کوشش خالصانه شما در راستای معرفی خلاقانه ی اقوام ایران بزرگ و هدایت و ارشاد این نسل سرافراز، تقدیر و تجلیل نمایم و صمیمانه ترین سپاس های خود را به شما فرزانه ی عاشقی که شمع وجود گرانقدر خویش را در طبق اخلاص نهاده و نهال نوپای امروز را به امید فردایی شکوفاتر با عصاره جان آبیاری می نمایید، نثارتان کنم.

این تقدیر با حضور معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش آبادان و مدیر و معلمان این مدرسه ابتدایی انجام شد.

لازم به ذکر است که با احداث پالایشگاه آبادان و توسعه بنادر و صنعت در این شهرستان، ضمن حضور و همزیستی مسالمت آمیز اقلیت های مذهبی و خارجی، خانواده هایی از اقوام مختلف سراسر ایران نیز با رونق اشتغال در این شهرستان به آبادان مهاجرت کرده و ساکن شدند. اکثر جمعیت آبادان را قوم عرب و لر و بوشهری ها تشکیل داده اند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما