سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان بیان کرد:

لحظاتی از دیدار مقابل مس کرمان خوب بازی نکردیم/ سعیمان مدیریت بازی بود/ رقابت سخت در شهرکرد

۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۹:۱۷:۲۲
کد خبر: ۹۵۳۳۳۲
لحظاتی از دیدار مقابل مس کرمان خوب بازی نکردیم/ سعیمان مدیریت بازی بود/ رقابت سخت در شهرکرد
سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت: تیم ما در دقایقی از دیدار مقابل تیم بسکتبال مس کرمان خوب بازی نکرد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، هماد سامری امشب پس از برد تیمش مقابل تیم بسکتبال مس کرمان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دقایقی از این دیدار خوب بود و دقایقی هم نه. در نیمه نخست تیم به لحاظ دفاعی همان چیزی را که از بازیکنان می خواستیم انجام دادند اما در نیمه دوم اینکه مجبور شدیم از بازیکنان ذخیره استفاده کنیم و هم اینکه برای دقایفی رقابت را رها کردیم سبب شد تا در این نیمه کار دفاعی تیم رضایت بخش نباشد.

او گفت: تمام تلاشمان این بود که این دیدار را سپری کنیم، چون چراغی، حاجیان و نظافت را امروز در اختیار نداشتیم و مهدی مرادی نسب را هم به رغم مصدومیت مجبور شدیم به زمین بفرستیم. متاسفانه تعداد بازیکنانمان کم بود و لذا سعی کردیم بازی را مدیریت کنیم تا مصدومانمان به ما برسند و بتوانیم چهره واقعی خود را دوباره داشته باشیم.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان افزود: تیم مس، تیم خوبیست و بازیکن خارجی آن هم کمک خوبی برای  این تیم است، در کرمان هم که بازی داشتیم تا کوارتر سوم بازیمان پایاپای بود.

سامری بیان کرد: تیم مس تیم ضعیفی نیست به خصوص در کرمان خیلی خوب بازی می کند و در بازی امروز هم دیدید که در لحظاتی از دیدار، خوب رقابت می کرد.

او درباره بازی تیمش اضافه کرد: دیدار بعدیمان هم در شهرکرد و با تیم پدافند این شهر است و به طور قطع در آنجا شرایط و رقابت سختی در پیش رو داریم. آنجا به لحاظ اختلاف سطح(مرتفع بودن) شرایط ویژه ای دارد و این اختلاف سطح و سرمای هوا می تواند بر روی بازیکنانمان تاثیر بگذارد.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان افزود: امیدواریم که بتوانیم نتیجه بازی پیش رو را به نفع خودمان داشته باشیم.

سامری در پایان با قاطعیت بر نداشتن مجوز جذب بازیکن خارجی تاکید کرد.

لازم به ذکر است که تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در دیدار خانگی از هفته بیستم رقابت های لیگ برتر با نتیجه 92 بر 67 تیم صنعت مس کرمان را شکست داد و با 35 امتیاز موقتا به جایگاه سوم جدول رقابت ها صعود کرد.

 

 

نظر شما