امروز صادر شد؛

اطلاعیه سپاه خوزستان در خصوص شهادت فرمانده بسیج شهر دارخوین/فردا تشییع شهید مجدم در شادگان

۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۲۰:۴۱:۰۰
کد خبر: ۹۵۴۴۰۱
اطلاعیه سپاه خوزستان در خصوص شهادت فرمانده بسیج شهر دارخوین/فردا تشییع شهید مجدم در شادگان
سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان در خصوص شهادت فرمانده‌ ناحیه مقاومت بسیج دارخوین اطلاعیه صادر کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، روابط عمومی و تبلیغات سپاه ولی عصر(عج)خـوزستان در پی شهادت فرمانده بسیج شهر دارخوین از توابع شهرستان شادگان که با مداد امروز به ضرب چهار گلوله درب منزلش مورد ترور واقع و به درجه رفیع شهادت نایل شد، اطلاعیه صادر کرد. 

در این اطلاعیه آمده است: شهادت هنر مردان خداست بدین وسیله به اطلاع امت شهید پرور خوزستان می رساند سروان پاسدار"عبدالحسین مجدمی مقدم" از پاسداران مجاهد و تلاشگر ناحیه مقاومت بسیج شادگان شب گذشته به فیض شهادت نایل شد.

در ادامه این اطلاعیه نوشته شده است: سپاه ولی عصر(عج) خوزستان ضمن تبریک و تسلیت شهادت این عزیز مجاهد به حضرت بقیه الله الاعظم ارواحناه فداء و نایب بر حقش امام خامنه ای و عموم مردم شهید پرور خوزستان به ویژه خانواده مکرم آن مرحوم از خداوند متعال علو درجات برای روح آن شهید بزرگوار و صبر جمیل برای بازماندگان مسئلت دارد.

در پایان ذکر شده است: مراسم تشییع این شهید بزرگوار فردا پنجشنبه مورخ سوم بهمن ماه ۹۸ ساعت ۸:۳۰ صبح از حوزه مقاومت بسیج دارخوین تا سه راهی دارخوین، شادگان و آبادان و سپس ساعت ۱۰ صبح در شهرستان شادگان از حسینیه امام علی(ع) به سمت گلزار شهدای این شهر برگزار می شود.

 

 

 

 

 

 

نظر شما