معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند بیان کرد:

برای کمک به تکمیل باغ موزه دفاع مقدس آبادان آمادگی داریم

۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۰:۲۰:۴۶
کد خبر: ۹۵۵۱۲۸
برای کمک به تکمیل باغ موزه دفاع مقدس آبادان آمادگی داریم
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد اروند از آمادگی واحد متبوعه اش برای کمک به تکمیل باغ موزه دفاع مقدس آبادان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، قدرت الله طمیمیان شب گذشته در نشست هماهنگی شورای حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آبادان با دستور کار بررسی آخرین وضعیت آماده سازی فاز اول باغ موزه دفاع مقدس آبادان که با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، سردار عباس یوسفی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان، سید زین‌العابدین موسوی معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان، فاضل عبیات معاون عمرانی استاندار، حجت الاسلام علی ابراهیمی پور امام جمعه آبادان و دیگر مسوولان استانی و منطقه ایی برگزار شد، اظهار کرد: در سال گذشته کار لایروبی کانال موجود در باغ موزه را انجام دادیم ضمن آنکه کار تسطیح بخشی از پارکینگ را نیز به انجام رساندیم اما به دلیل عدم بهره برداری از آن دوباره برای این محل مشکل پیش آمد.

او گفت: منطقه آزاد اروند آمادگی لازم به منظور همکاری برای لایروبی کانال و نی زدایی و آسفالت مرکز فرهنگی دفاع مقدس را دارد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند افزود: امسال اعتباری از سوی سازمان منطقه آزاد اروند در قالب اعتبارات عمرانی برای ساماندهی باغ موزه دفاع مقدس آبادان اختصاص داده شد اما دوستان طرحشان را برای اجرا نیاوردند، اما ما آمادگی داریم تا بخشی از اتفاقاتی را که باید در فاز نخست این باغ موزه رخ دهد را به انجام برسانیم و بخش دیگر را نیز با مشارکت شهرداری، شرکت پالایش نفت و راه و شهرسازی به انجام خواهیم رساند.

لازم به ذکر است که فاز نخست باغ موزه دفاع مقدس آبادان قرار است پس از سال ها در ایام الله بهمن ماه به صورت ویدیو کنفرانس توسط رییس جمهور به بهره برداری برسد.

 

 

 

نظر شما