در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی صورت گرفت:

دستگیری ۲۹ متهم و کشف ۲۷ قبضه سلاح و مهمات در آبادان

۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۲۰:۱۷:۰۰
کد خبر: ۹۵۵۵۰۲
دستگیری ۲۹ متهم و کشف ۲۷ قبضه سلاح و مهمات در آبادان
فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی ۲۹ متهم به توزیع مواد مخدر، نگهداری سلاح و مهمات غیرمجاز و سرقت در این شهر دستگیر شدند.

سرهنگ سید محسن تقی زاده عصر امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در آبادان با بیان اینکه طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز با هدف پاکسازی آن مناطق از لوث وجود مجرمان و معتادان متجاهر در راستای ارتقای امنیت اجتماعی اجرایی شد، اظهار کرد: طرح یاد شده طی چهار روز گذشته توسط پلیس پیشگیری و پلیس های تخصصی این فرماندهی به مرحله اجرا در آمد.

او گفت: ماموران پلیس در اجرای این طرح، طی عملیات های مختلف ۹ توزیع کننده مواد مخدر، پنج سارق داخل خودرو و سیم برق هوایی و ۱۵ دارنده سلاح و مهمات غیر مجاز را شناسایی، دستگیر و از مخفیگاه آنان ۲۷ قبضه سلاح و مهمات غیر مجاز شامل ۲۲ قبضه شکاری، پنج قبضه سلاح جنگی، ۳۱۵ گرم انواع موادمخدر صنعتی و سنتی، ۱۰ دستگاه موتورسیکلت فاقد اسناد، مدارک و همچنین مقداری سیم برق هوایی و ابزارآلات سرقت کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان با بیان اینکه متهمان به مرجع قضایی تحویل شدند، افزود: این طرح در مراحل بعدی و تا پاکسازی تمامی نقاط جرم خیز آبادان به طور قاطعانه ادامه دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز