معاون آموزش، پژوهش وبرنامه ریزی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای خوزستان خبر داد:

کسب رتبه برتر کشوری مسابقات آزاد مهارت جوش توسط خوزستان

۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۰۷:۲۰:۱۱
کد خبر: ۹۵۵۵۶۷
کسب رتبه برتر کشوری مسابقات آزاد مهارت جوش توسط خوزستان
معاون آموزش، پژوهش وبرنامه ریزی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای خوزستان گفت: پس از دو روز تلاش و رقابت تنگاتنگ بین رقابت کنندگان مسابقات آزاد مهارت تست قطعات جوشکاری شده به روش چشمیVT ، نفرات برتر این دوره از مسابقات اعلام شد.

منصور زنگنه منش امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در اهواز با اعلام این خبر اظهار کرد: در دومین دوره مسابقات آزاد جوش، ابراهیم دهداری از استان خوزستان(مرکز آموز ش فنی وحرفه ای شهرستان آبادان)، حسن خسروی حاجیوند از استان خوزستان(شهرستان مسجدسلیمان) و جواد مراد زاده هفشجانی از استان چهارمحال و بختیاری موفق به کسب رتبه اول تا سوم شدند.

 

او گفت: این مسابقات با همکاری پتروشیمی، انجمن جوش ایران و با نظارت دفتر مسابقات ملی و بین المللی مهارت برنامه ریزی و اجرا می شود.

معاون آموزش، پژوهش وبرنامه ریزی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای خوزستان افزود: این مسابقات با هدف شناسایی نخبگان مهارتی شاغل در صنایع، معرفی افرادتوانمند ماهر و متخصص این رشته و ارتقای کیفیت مهارت صنعت گران در روند رشد و توسعه صنعت اجرا شد.

او بیان کرد: دومین دوره مسابقات آزاد مهارت بازرسی فنی قطعات جوشکاری شده به روش چشمی(( VT  با حضور ۳۰ شرکت کننده از سراسر کشور به میزبانی استان خوزستان از یکم تا سوم بهمن ماه، در شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد.

زنگنه منش در پایان اضافه کرد: به نفرات اول تا سوم این دوره از مسابقات جوایز نفیسی اهدا شد و برای سایر شرکت کنندگان گواهینامه سطح صادر شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز