هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران؛

دربی نفتی را مسجدسلیمان برد/نفت مسجدسلیمان ۲ - ۰ صنعت نفت آبادان

۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۱۶:۳۱:۴۰
کد خبر: ۹۵۵۹۶۹
دربی نفتی را مسجدسلیمان برد/نفت مسجدسلیمان ۲ - ۰ صنعت نفت آبادان
شاگردان مهدی تارتار در یک رقابت زیبا و خانگی توانستند تیم صنعت نفت آبادان را با دو گل شکست دهند.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، از هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران، امروز یکشنبه 6 بهمن ماه تیم نفت مسجدسلیمان میزبان تیم صنعت نفت آبادان بود که در پایان این دیدار با نتیجه توانست با نتیجه 2 بر یک مهمان خود را شکست دهد.

دربی نفتی های خوزستان در حالی انجام شد که صنعت نفت آبادان با عملکردی خوب در نیم فصل اول توانست با هشت برد و 6 مساوی و دو باخت و کسب 30 امتیاز در جایگاه چهارم قرار گیرد. از طرفی مسجدسلیمانی ها نیز با وجود مشکلات فراوان توانستند با چهار برد و یازده مساوی و یک باخت و کسب 23 امتیاز در جایگاه هشتم قرار گیرد.

در دیدار امروز دو تیم تا دقیقه 35 این دیدار پایاپای پیش رفتند و تنها موقعیت خطرناک را جعفر سلمانی در دقیقه 6 برای نفتی های آبادان و صادق صادقی کاپیتان مسجدسلیمان ایجاد کردند. صادقی در دقیقه 23 با دریبل و عبور از خط دفاعی شوتش از بالای دروازه سالاری عبور کرد.

در دقیقه 40 این دیدار روی ضربه آزادی که آبادانی ها از محوطه جریمه دور کرده بودند، روی تعلل جهانی در دفع توپ، سجاد جعفری توپ را گرفت و از سمت راست دروازه نفتی ها سانتر خود را ارسال کرد تا علی علیزاده با یک ضربه سر دروازه سالاری را باز کند.

در ادامه این رقابت سرعت بیشتری گرفت و این بار نفتی های آبادان نیز خود را بیشتر به دروازه میزبان نزدیک کردند اما هر بار موفق به گل زنی نشدند تا در پایان نیمه اول این دیدار به سود شاگردان تار تار به پایان برسد.

در نیمه دوم نیز شاگردان تار تار بهتر از بازیکنان اسکوچیچ ظاهر شدند و چند بار روی دروازه سالاری موقعیت ایجاد کردند تا اینکه در دقیقه 90 امید سینگ با توپ ربایی و ورود به محوطه جریمه نفتی ها به سمت دروازه سالاری شوت کرد تا دومین گل نفت مسجدسلیمان به ثمر برسد و در پایان شاگردان تار تار با دو گل مهمان خود صنعت نفت آبادان را در ابتدای نیم فصل دوم لیگ برتر نوزدهم شکست دهند.

حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی، آرمان قاسمی، مجید عیدی، علیرضا علیزاده، میثم نقی زاده، سجاد جعفری، صادق صادقی(69 امید سینگ)، پیام ملکیان، حسین ابراهیمی(مهدی زبیدی 76) و میر هادی میرجوان(90 سعید کریمی) بازیکنان مهدی تارتار در مصاف با صنعت نفت آبادان را تشکیل دادند.

در همین راستا دراگان اسکوچیچ در این دیدار ناصر سالاری، عقیل کعبی، محمد اهل شاخه، عبدالله ناصری(حسین ساکی 46)، محمد قریشی، طالب ریکانی(مسلم مجدمی 64)، مهدی حنفی، مصطفی احمدی، میلاد جهانی(محمود مطلق زاده 46)، جعفر سلمانی و عیسی آل کثیر را به میدان فرستاده بود.

این دیدار با قضاوت سیدرضا مهدوی با کمک امیررضا آشور ماهانی و احد سلطانی برگزار شد و نظارت این رقابت بر عهده ابوطالب طاهریان بود.

در این دیدار جعفر سلمانی (24)، مهدی حنفی دقیقه(87) و عقیل کعبی از صنعت نفت دقیقه(93) و علی علیزاده دقیقه(35)، عماد میرجوان دقیقه(85) و مهدی زبیدی از مسجد سلیمان دقیقه(1+90) کارت زرد داور را دریافت کردند.

از حواشی این دیدار می توان به آسیب دیدگی یکی از اعضای تدارکات تیم صنعت نفت آبادان پیش از رقابت اشاره کرد که شوت یکی از بازیکنان به سر او اصابت کرد و راهی بیمارستان شد.

در این دیدار نفتی های مسجدسلیمان به احترام تیم صنعت نفت آبادان لباس اول خود را نپوشیدند و با پیراهن سفید به میدان آمدند از طرفی تیم صنعت نفت آبادان نیز از لباس دوم خود(سبز) در این دیدار استفاده کرد.

بیش از 60 هوادار صنعت نفت از آبادان به مسجدسلیمان آمده بودند و برزیلی ها را تشویق کردند

لازم به ذکر است که تیم نفت مسجدسلیمان در حال حاضر با 26 امتیاز در جایگاه هفتم و صنعت نفت آبادان با 30 امتیاز در جایگاه چهارم لیگ برتر قرار دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز