سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان بیان کرد:

چه زمانی در لیگ حق به حق دار می رسد؟/باز هم از داوری گله مندم، وضعیت بسیار نگران و ناراحت کننده است/اثرگذاری بالای بازیکنان خارجی توفارقان در امتیازگیری

۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۹:۲۲:۴۴
کد خبر: ۹۵۶۵۲۵
چه زمانی در لیگ حق به حق دار می رسد؟/باز هم از داوری گله مندم، وضعیت بسیار نگران و ناراحت کننده است/اثرگذاری بالای بازیکنان خارجی توفارقان در امتیازگیری
سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان با بیان اینکه قرار لیگ مان چیست، گفت: چه زمانی در لیگ حق به حق دار می رسد؟ اگر چنین نمی شود تا ما خودمان را اذیت نکنیم تا اینکه به مرز سکته برسیم.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، هماد سامری امشب پس از برد تیمش مقابل تیم توفارقان آذر شهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به لحاظ فنی رقابت مقابل با توفارقان بد نبود، البته تمام دیدارها نزدیک به یکدیگر است و در لیگ حاضر، به هیچ وجه تیم ضعیفی نداریم و همه تیم ها رقابت هایشان نزدیک به یکدیگر است.

او با اشاره به اینکه دو بازیکن خارجی تیم تورفاقان در امتیاز گیری این تیم تاثیر گذارند، گفت: همانطور که دیدید بازیکنان خارجی این تیم در فشار دفاعی شدید، باز هم بیش از 50 امتیاز برای تیم شان می گیرند و بازیکنان بسیار تاثیرگذاری هستند و ما نیز باید بر اساس داشته هایمان رقابت و تلاش کنیم تا بتوانیم شرایط تیمی مان را با هر شرایط و با هر تیمی تطبیق دهیم. در این دیدار نیز تمام تلاشمان کسب نتیجه همانند سایر رقابت ها بود.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان با اشاره به اینکه باز هم از قضاوت داور بسیار گله مندم، افزود: در این دیدار تمام تلاشمان کنترل، کمک و حمایت از داور بود و دید که در جریان رقابت اعتراض و یا شرایط عجیب و غریبی پیش نیامد، در نیم فصل دوم تمام تلاشم بر همین موضوع است، در بسیاری از دیدار ها مصاحبه هم نمی کنم چرا که اگر بخواهم حرف بزنم شاید مجبور باشم بعد از هر رقابت در مورد داوری صحبت کنم، اما حرفی نمی زنم تا فضا آرام باشد.

سامری بیان کرد: آنچه به چشمم می بینم اینست که اگر به طور مثال باشگاه توفارقان در دو بازی قبل بیانیه صادر می کند این حرکتشان می تواند سبب فشار بر کوبل داوری شود و امروز می بینیم که چقدر از بابت این کارشان نتیجه می گیرند و داور سوت های بدی به ضرر ما و به سود آنها می زند، واقعا نمی دانم و پرسشم هم اینست که اگر صدور بیانیه، لازمه داوری است، ما هر بازی این کار را انجام دهیم.

او با تاکید بر اینکه تیم توفارقان تیم بسیار خوب و برای ما بسیار قابل احترام است، اضافه کرد:  شکل داوری در یک دیدار نباید به گونه ای باشد که چون فشاری بر داور وارد است این قدر پر اشتباه و به ضرر یک تیم سوت بزند، در قالب تیم نفت آبادان نه بیانیه می دهیم و نه صحبتی می کنیم و فقط هر بار به تنهایی در حین بازی می ایستم، اعتراض و صحبت می کنم اما معتقدم با این شرایط کسی صحبت های ما را جدی نمی گیرد و به داد  ما نمی رسد و این مسیله چقدر در نتیجه یک رقابت می تواند تاثیرگذار باشد.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان تصریح کرد: وضعیت داوری به طور واقعی سبب ناراحتی است و تا به امروز نارضایتی همه را در پی داشته و روز به روز این شرایط بدتر  می شود و بهبودی در آن مشاهده نمی شود اگر ساکت باشیم به ضرر ما می شود اما اگر بیانیه بدهیم ممکن است در دیدار بعدی تاثیر خودش را بگذارد و این در حالیست که ما سعیمان کمک به بحث داوری و آرام کردن جَوِ ملتهب احتمالی است تا کمتر اشتباه رخ دهد.

او ادامه داد: اگر حرفی نمی زنیم نباید همه چیز به ضرر ما باشد و سوت ها حتی در خانه نیز به ضرر ما زده شود، اگر چه شاید در این دیدار توانستیم از رقیبمان پیشی بگیریم اما در رقابت هایی که رقیبان سرسخت تری داریم نمی توانیم این کار را انجام دهیم.

سامری با طرح این پرسش که قرار لیگمان چیست؟ آیا قرار است در این لیگ حق به حق دار برسد یا نه؟ تصریح کرد: اگر چنین نیست تا ما خودمان را اذیت نکنیم و تا مرز سکته پیش نرویم اگر قرار است حق به حق دار برسد جایی باید این وضعیت درست شود اما چه زمانی خدا می داند، بگویید راه رسیدن به حق چیست، سکوت، اعتراض یا حمایت؟ متاسفانه در هر دیدار اتفاقات بدتر از قبل رخ می دهد.

لازم به ذکر است که تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در دیداری خانه خود از هفته بیست و دوم لیگ برتر با نتیجه 93 بر 87 تیم توفارقان آذر شهر را شکست داد و با 39 امتیاز به رتبه دوم جدول صعود کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز