استاندار خوزستان در پیامی اعلام کرد:

مردم خوزستان آماده حضور پرشور در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن و خلق حماسه ای درخشان هستند

۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۱۱:۲۷:۵۴
کد خبر: ۹۶۲۶۳۶
مردم خوزستان آماده حضور پرشور در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن و خلق حماسه ای درخشان هستند
استاندار در پیامی شهروندان خوزستانی را به شرکت پرشور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن فرا خواند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان با صدور پیامی از آحاد شهروندان استان دعوت کرد در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت نمایند.

متن پیام غلامرضا شریعتی در پی می آید:

بسم الله الرحمن الرحیم

امسال در حالی به استقبال۲۲ بهمن می رویم که ملت بزرگ ایران و خصوصا مردم شریف خوزستان در آیین تشییع پیکر سردار شهید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی به جهانیان نشان دادند که همچنان به آرمان های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی پایبند هستند. این حضور حماسی در طلیعه این ایام، مُهر تایید دیگری بر شعار برگزیده دهه فجر امسال یعنی "انقلاب اسلامی؛ زنده و پویا در پرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت" بود.

مردم همیشه در صحنه خوزستان آماده حضور پرشور در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن و خلق حماسه ای درخشان هستند تا با تجدید عهد و میثاق با امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدای عظیم الشان به ویژه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، برای مشارکت و حضور آگاهانه در انتخابات سرنوشت ساز دوم اسفندماه آماده شوند.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای عزیز و گرانقدر استان خوزستان و ادای احترام به خانواده های محترم این اسطوره های غیرت و مردانگی، از آحاد مردم غیور و سرافراز استان، اقوام بزرگ خوزستان، اصناف، مدیران و همگان دعوت می کنم با حضور پرشور و شعور در صفوف دشمن شکن راهپیمایی ۲۲ بهمن، عظمت و شکوه خود را بار دیگر به جهانیان نشان دهند و این حضور را به مقدمه ای برای شرکت مسوولانه و آگاهانه در انتخابات پیش رو تبدیل کنند.

 

غلامرضا شریعتی

استاندار خوزستان

 

 

نظر شما