در دیداری پر از حاشیه و اعتراض به داوری؛

پرتاب‌های اشتباه بلای جان پالایش نفت شد/ پالایش نفت ۶۱ - ۷۰ شهرداری گرگان

۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۱۷:۱۲:۲۶
کد خبر: ۹۶۲۸۵۷
پرتاب‌های اشتباه بلای جان پالایش نفت شد/ پالایش نفت ۶۱ - ۷۰ شهرداری گرگان
تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در دیداری خانگی از هفته بیست و ششم لیگ برتر با نتیجه 70 بر 61 از تیم شهرداری گرگان شکست خورد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان از دیدار هفته بیست و ششم لیگ برتر، امروز دوشنبه 21 بهمن ماه میزبان تیم شهرداری گرگان بود که در پایان با نتیجه 70 بر 61 متحمل شکست شد.

کوارتر اول این دیدار با نتیجه قاطع 14 بر 6 به نفع گرگانی ها به پایان رسید. در ادامه و در کوارتر دوم نیز شاگردان مهران شاهین طبع با نتیجه 18 بر 14 به برتری رسیدند تا در مجموع شهرداری گرگان با نتیجه 32 بر 20 برنده نیمه اول این دیدار شود.

شاگردان هماد سامری که در خانه یک نیمه را از حریف گرگانی عقب افتاده بودند در کوارتر سوم با نتیجه نزدیک 19 بر 17 به برتری رسیدند. در ادامه اما هم بلندقامتان پالایش نفت کوارتر چهارم را با نتیجه پایاپای 22 بر 21 به نفع خود رقم زدند.

به این ترتیب پالایش نفت آبادان در دیداری خانگی با نتیجه نهایی 70 بر 61 شکست خورد.

در این دیدار بارها سرمربیان دو تیم به کوبل داوری اعتراض کردند. در ادامه بالاخره اعتراض های شاهین طبع سبب شد تا داور به نفع گرگانی ها اعلام پرتاب کند. اما با اعتراض بازیکنان و کادر فنی نفت و هوادارن مواجه شد. به این ترتیب دقایقی از این دیدار در کوارتر چهارم متوقف شد و کوبل داوری از سالن مسابقات خارج شد و پس از حدود 10 دقیقه به زمین بازگشتند.

در 38 ثانیه پایانی از سوی کادر فنی نفت به تصمیم داوری اعتراض شد در این لحظات که دیدار متوقف شده بود تماشاگران نیز در اعتراض چند بطری آب را به زمین پرتاب کردند که کوبل داوری باز هم از سالن مسابقات خارج شدند و اینبار پس از حدود 15 دقیقه به سالن بازگشتند.

کوبل داوری این دیدار را جعفر محمدپور، جواد مرادی و رامین فتحی تشکیل داده بودند و مسوولیت نظارت بر این دیدار  نیز بر عهده حمید کیان ارثی بود.

ازم به ذکر است که پالایش نفت آبادان در پایان هفته بیست و ششم با 42 امتیاز در جایگاه دوم لیگ قرار دارد و تیم شهرداری گرگان با 44 امتیاز در جایگاه اول لیگ باقی ماند.

 

 

 

نظر شما