در جلسه شورای اسلامی شهر خرمشهر نتیجه گیری و مطرح شد:

خزانه دار تغییر کرد/پیمانکار آبفا موظف به جمع آوری آب های جاری شهر است

۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۱۵:۵۰:۴۸
کد خبر: ۹۶۲۹۶۸
خزانه دار تغییر کرد/پیمانکار آبفا موظف به جمع آوری آب های جاری شهر است
در جلسه امروز شورای اسلامی شهر خرمشهر پس از بررسی لوایح، با استعفای خزانه دار قبلی موافقت شد و نفر جدید در این سمت معرفی شد.

به گزارش خبرنگار برنا از خرمشهر، جلسه شورای اسلامی شهر خرمشهر امروز ۲۱ بهمن ماه با دستور کار بررسی لوایح، تقاضای استعفای علی بندری از سمت خزانه داری و برگزاری یوم الله ۲۲بهمن در محل سالن جلسات شورا تشکیل شد.

در این جلسه بعد از بررسی لوایح پیشنهادی اعضا اعلام کردند که پیمانکار آبفا موظف است هر چه سریع تر نسبت به جمع آوری آب های جاری شهر خرمشهر اقدام کند چرا که مردم مشکل آب های جاری را به اشتباه مربوط به شهرداری می دانند که البته برعهده ی سازمان آب و فاضلاب است.

در این جلسه با پیشنهاد موسی مطور جزیره رییس شورا، در راستای شفاف سازی و جلب اعتماد مردم و جلوگیری از شایعات، هر کدام از اعضا به طور جداگانه به اعلام اموال و دارایی های منقول و غیر منقول خود و خانواده هایشان پرداختند.

رییس شورای شهر خرمشهر در این خصوص اظهار کرد: هر چه غیر از اموالی که در این جلسه از بنده اعلام می شود، از من سراغ دارید، بسوزانید.

او گفت: اموال من که شامل یک باب منزل مسکونی و یک دستگاه خودرو است، مربوط به قبل از انتخاب من و عضویتم در شورای اسلامی شهر خرمشهر است.

در بخش دیگری از این جلسه مدیر روابط عمومی شهرداری خرمشهر در خصوص تمهیدات اتخاذ شده برای برگزاری بهتر یوم الله ۲۲ بهمن اظهار کرد: سه ایستگاه صلواتی و چهار آدمک استکبار جهانی و سه پرچم کشورهای آمریکا، انگلیس و اسراییل تهیه که بعد از  قرایت بیانیه به منظور اعلام انزجار مردم ایران به آتش کشیده خواهد شد.

میلاد جعفری افزود: همچنین اتوبوسرانی شهرستان برای ایاب و ذهاب شرکت کننده گان در این راهپیمایی بزرگ، اتوبوس هایی را تدارک دیده است.

در پایان اعضای جلسه با درخواست استعفای علی بندری موافقت و آقای محمد جواد بچاری به جای او سمت خزانه داری شورا را بر عهده گرفت.

لازم به ذکر است که در این جلسه وضعیت کیوسک ها و مکان های استیجاری آن ها مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد تا قبل از پایان سال مشکلات موجود در این خصوص برطرف شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز