در نشست فرماندار ویژه آبادان و کانیداهای حضور در انتخابات تاکید شد:

لزوم عمل به قانون در ایام تبلیغات انتخاباتی/هدف ما برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم است+ببینید

۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۷:۱۲:۲۳
کد خبر: ۹۶۳۷۶۸
لزوم عمل به قانون در ایام تبلیغات انتخاباتی/هدف ما برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم است+ببینید
فرماندار ویژه آبادان در حضور کاندیداهای نهایی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: تمام نامزدها در ایام تبلیغات طبق قانون رفتار کنند، زیرا تا آخرین لحظه همه تخلفات رصد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار برنا از  آبادان، سید زین العابدین موسوی عصر امروز در نشستی با حضور ۲۲ کاندیدای نهایی تایید صلاحیت شده شهرستان و اصحاب رسانه که در سالن جلسات فرمانداری آبادان برگزار شد، اظهار کرد: در ابتدا از تمامی مردم عزیز آبادان که با وجود همه مشکلات روز با شکوهی را در ۲۲ بهمن رقم زدند و به عنوان پشتوانه ی اصلی نظام برگ زرین دیگری بر افتخارات آبادان افزودند، قدردانی می کنم.

او با توجه به شمارش معکوس آغاز زمان تبلیغات نامزدهای انتخاباتی گفت: طبق قوانین انتخابات لازم است برای شفافیت اقدامات و فعالیت هر نامزد نماینده ی مالی به همراه شماره حساب بانکی خود را به حوزه ی انتخابیه شهرستان اعلام کند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان افزود: نامزدهای انتخاباتی برای تبلیغات خود از قبیل بنر، بروشور، تراکت یا هر چیز دیگر فقط مجاز به درج اسم و فامیل خود مطابق آن چیزی باشد که اظهار کردند و اگر شهرتی دارند، باید همانی باشد که هنگام ثبت نام اظهار کردند.

نماینده عالی دولت در آبادان زمان آغاز تبلیغات را مطابق با تقویم انتخابات، از بامدادفردا ۲۴ بهمن ماه تا یک روز قبل از آغاز رای گیری(ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه مورخ یکم اسفند ۹۸) اعلام و قوانین و ملاحظات تبلیغات را برای داوطلبین تشریح نمود.

موسوی در خصوص ایام تبلیغات تاکید کرد: داوطلبین توجه کنند به هیچ وجه از نیروی انسانی ادارات در تایم اداری و امکانات لجستیک ادارات در زمان تبلیغات استفاده نکنند و تمام مواردی که در این نشست ذکر شد، باید رعایت شود.

فرماندار آبادان در پایان با تاکید بر اینکه هدفمان برگزاری انتخاباتی پر شور و سالم است، بیان کرد: تمامی کاندیداها در ایام تبلیغات طبق قانون رفتار کنند، زیرا تا آخرین لحظه تمام تخلفات رصد خواهد شد.

لازم به ذکر است که دو هزار و ۵۰۰ نفر در روند برگزاری انتخابات اسفند ۹۸ در قالب ستاد مرکزی و ۱۳۸ شعبه اخذ رای در سطح شهرستان آبادان و شهرهای اروند کنار و چویبده اجرای انتخابات را بر عهده دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز