معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه آبادان تاکید کرد:

اعلام تخلف در حوزه آبادان شایعه است/مشارکت حدود ۳۰ الی ۳۵ درصدی

۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۲۳:۰۹:۲۰
کد خبر: ۹۶۷۶۸۳
اعلام تخلف در حوزه آبادان شایعه است/مشارکت حدود ۳۰ الی ۳۵ درصدی
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه آبادان گفت: موردی از تخلفات گزارش نشده و در حد شایعات است و فقط در حد حساسیت است و چنین چیزی وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، بیژن ربیعی با بیان اینکه هیچ یک از شعب حوزه انتخابیه شهرستان آبادان با کمبود تعرفه مواجه نبوده، اظهار کرد: تا کنون حدود 70 هزار نفر رای دهنده داشتیم اما با صلاحدید وزارت کشور و فرماندار ویژه آبادان کار رای گیری تا پایان وقت تمدید شده دارد.

او با بیان اینکه به شعب اعلام شده که اگر مراجعه کننده ندارند نسبت شمارش آرا و تنظیم صورت جلسه اقدام نمایند، گفت: شعبی هم که مراجعه کننده دارند تا آخرین نفر باید اخذ رای را به انجام برسانند.

معاون سیاسی فرماندار ویژه آبادان با بیان اینکه هنوز در سطح شهر مراجعه کننده داریم، افزود: کار اخذ رای در حاشیه شهر و در روستا ها به پایان رسیده است.

ربیعی در خصوص میزان مشارکت این دوره در آبادان بیان کرد: حدود 30 الی 35 درصد مشارکت در این دوره مشهود است.

او در خصوص تخلفات اعلام یا گزارش شده شهرستان گفت: موردی از تخلفات گزارش نشده و در حد شایعات است و فقط در حد حساسیت است و چنین چیزی وجود ندارد.

معاون سیاسی فرماندار ویژه آبادان بیان کرد: نماینده دادگستری استان در آبادان مستقر است و از برخی شعب هم بازدید کرده و موردی یافت نشده است و برخی به این مسایل دامن می زنند.

ربیعی در خصوص واجدین شرایط رای دادن در آبادان گفت: حدودا 229 هزار نفر در حوزه انتخابیه آبادان واجد شرایط رای دادن هستند که تا کنون 70 هزار نفر پای صندوق های رای رفته اند.

لازم به ذکر است که شهرستان آبادان داری سه کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز