معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند خبر داد:

کمبود تولید و توزیع مواد ضدعفونی کننده در اروند نداریم/تامین اکسیژن مورد نیاز بیمارستان ها از طریق دو واحد فعال منطقه/پایش و نظارت بر بازار عرضه

۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۳:۲۵:۱۸
کد خبر: ۹۷۲۲۴۱
کمبود تولید و توزیع مواد ضدعفونی کننده در اروند نداریم/تامین اکسیژن مورد نیاز بیمارستان ها از طریق دو واحد فعال منطقه/پایش و نظارت بر بازار عرضه
معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند از تولید مواد ضدعفونی کننده در منطقه به میزان کافی خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، سید علی موسوی با بیان این موضوع اظهار کرد: ۴ واحد تولیدی در منطقه آزاد اروند مواد ضدعفونی کننده، شوینده، سفید کننده، ژل ضدعفونی و الکل را تولید می کنند و به میزان کافی در اختیار شهروندان آبادان، خرمشهر و بخشی هم در اختیار دیگر شهرهای استان قرار می دهند.

او ضمن تاکید بر این موضوع که در کنار تامین دیگر مایحتاج عمومی مردم در خصوص مواد شوینده و الکل نیز هیچ کمبودی نداریم، گفت: کلیه مواد شوینده و الکل در واحدهای تولیدی منطقه در حال تولید است و طی فرآیندی که با نظارت ادارات صمت، تعزیرات حکومتی و دانشکده علوم پزشکی در حال انجام است؛ تحویل از طریق داروخانه ها، هایپرمارکت ها، فروشگاه های زنجیره ای  و تعاونی ها به صورت بسته بندی در اوزان مختلف انجام و توزیع می شود.

معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند افزود: برای مایحتاج اداره جات، دانشگاه ها، بیمارستان ها، مدارس و سایر کارخانجاتی که پرسنل زیادی دارند نیز این مواد به صورت بسته بندی در حجم بالا تامین شده و از این لحاظ هیچ مشکلی در سطح منطقه آزاد اروند، نداریم.

او بیان کرد: در راستای  همکاری با ستاد کنترل و مبارزه با بیماری کرونا در بخش بازرگانی و تنظیم بازار، نظارت مستقیم را با همکاری تمام دستگاه های اجرایی سطح منطقه، انجام خواهیم داد تا شهرواندانمان در این زمینه مشکلی نداشته باشند.

موسوی در پایان افزود: دو واحد فعال تولید اکسیژن در منطقه آزاد اروند وجود دارد که طی تدابیر لازم، اکسیژن مورد نیاز بیمارستان ها از طریق کپسول هایی در حجم های مختلف تامین می شود.

لازم به ذکر است که از روز گذشته ممنوعیت صدور محصولات ضدعفونی و بهداشتی تولید در شهرک های صنعتی منطقه آزاد اروند اعلام شد و محلول الکل نیز از دو روز گذشته در داروخانه ها و مراکز توزیع در حال انجام است و پیشبینی می شود در روزهای آتی در بازار به اشباع برسد تا نیاز شهروندان در هر زمان تامین شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز