به دلیل کوتاهی در انجام وظایف تعیین‌شده در مبارزه با کرونا ویروس؛

تذکر شدید دانشکده علوم پزشکی به شهرداری آبادان/از این قصور به سادگی عبور نمی کنیم

۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۳:۲۷:۳۲
کد خبر: ۹۷۸۴۹۶
تذکر شدید دانشکده علوم پزشکی به شهرداری آبادان/از این قصور به سادگی عبور نمی کنیم
رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان به شهرداری این شهرستان به خاطر کوتاهی در انجام وظایف تعیین‌شده در مبارزه با ویروس کرونا تذکر داد.

شکر الله سلمان زاده ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در آبادان با اشاره به کوتاهی شهرداری آبادان در انجام وظایف محوله ستاد پیشگیری از کرونا ویروس، اظهار کرد: طی روزهای گذشته شاهد تشدید اقدامات برای مقابله با بیماری کرونا بودیم و مصوبات اخیر را برای اقدامات پیشگیرانه تعیین کردیم.

او با تایید اعلام وضعیت قرمز در منطقه تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی آبادان تاکید کرد: مصرانه خواهشمندیم که شهروندان در شرایط کنونی تنها برای کارهای ضروری و با حداقل تردد به بیرون از خانه مراجعه کنند و بدانند که در این وضعیت در خانه ماندن بهترین درمان است.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود: در چنین شرایطی در حالی که هشدارهای بهداشتی به صورت مستمر در حال انتشار است متاسفانه مجموعه شهرداری آبادان نسبت به وظایفی که برعهده دارد کوتاهی کرده و با توجه به اینکه موضوع سلامت عمومی در میان است به هیچ عنوان از این قصور به سادگی عبور نخواهیم کرد.

فرمانده ستاد پیشگیری از کرونا ویروس اروند تاکید کرد: اگر شهرداری آبادان نسبت به فعالیت‌هایی که برای مقابله با کرونا ویروس برعهده دارد اقدامی عاجل و سریع نکرد بنا به وظیفه ذاتی مجبور هستیم که این کوتاهی را به مراجع قضایی اعلام نماییم.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان در پایان اضافه کرد: در شرایطی که کادر بهداشت و درمان با همراهی گروه‌های مردمی و سازمان‌های مرتبط به صورت جدی و جهادی در حال خدمات‌رسانی بی‌وقفه و شبانه‌روزی هستند این انتظار از شهرداری آبادان وجود دارد که حداقل در چنین شرایطی به وظایف خود به درستی عمل کند.

لازم به ذکر است که وظایفی همچون عفونت زدایی شهری، نظافت عمومی و جمع آوری زباله ها از عمده موارد مطرح شده در این خصوص است.

 

نظر شما