رییس مرکز بهداشت آبادان خبر داد:

تشدید نظارت ها برگندزدایی و ضدعفونی روزانه معابر شهری و روستایی

۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۳:۲۹:۳۷
کد خبر: ۹۷۸۹۴۱
تشدید نظارت ها برگندزدایی و ضدعفونی روزانه معابر شهری و روستایی
رییس مرکز بهداشت آبادان از تشدید نظارت ها بر گندزدایی خیابان‌ها و مناطق مسکونی پر جمعیت شهری و روستایی به منظور پیشگیری از گسترش کرونا ویروس خبر داد.

جعفر ربیحاوی امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در آبادان با اعلام این خبر اظهار کرد: با تقسیم بندی مناطق شهرستان آبادان بر بخش‌های متناظر با توان دستگاه‌های اجرایی گندزدایی معابر عمومی، پارک‌های محله‌ای، ایستگاه‌های اتوبوس و محوطه بیرونی مساجد و حسینیه‌ها در ساعات پایانی شب در حال انجام است.

او گفت: محدوده فلکه فرودگاه تا میدان طیب تمام خطوط و مسیرها و حاشیه‌ها توسط گروه‌های بسیجی سپاه آبادان، مناطق احمد آباد، امیری و کوی کارگر توسط شهرداری منطقه یک و خیابان ۱۵ احمدآباد تا انتهای ذوالفقاری با حمایت سازمان منطقه آزاد اروند توسط گروه‌های داوطلب جهادی در حال گندزدایی است.

رییس مرکز بهداشت آبادان با اشاره به اینکه تمامی تیم‌های فعال با نظارت و آموزش کارشناسان مرکز بهداشت مشغول فعالیت هستند، افزود: در مناطق روستایی شهرستان نیز عملیات گند زادایی توسط دهیاران صورت می‌گیرد.

ربیحاوی با اشاره به ضدعفونی اماکن عمومی پر مصرف اضافه کرد: دستگاه‌های عابر بانک نیز روزانه در دو نوبت توسط نیروهای بسیجی تحت حمایت ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان به وسیله محلول های الکل گندزدایی می‌شود.

رییس مرکز بهداشت آبادان ضمن توصیه به رعایت نکات بهداشتی از شهروندان خواست که از تردد غیرضروری جدا خودداری نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز