رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان خبر داد:

شمار مبتلایان کرونا ویروس جنوب غرب خوزستان به ۷۴ مورد رسید/افزایش فوتی های به ۸ نفر

۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۱:۴۷:۴۰
کد خبر: ۹۷۹۷۳۴
شمار مبتلایان کرونا ویروس جنوب غرب خوزستان به ۷۴ مورد رسید/افزایش فوتی های به ۸ نفر
رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان از افزایش شمار مبتلایان به کرونا در جنوب غرب خوزستان به ۷۴ بیمار و فوتی ها به ۸ مورد خبر داد.

شکرالله سلمان زاده امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در آبادان با بیان اینکه از ابتدای آغاز اپیدمی بیماری کرونا ۱۴ هزار و ۸۲۰ مورد مراجعه کننده با عارضه تنفسی به مراکز درمانی محدوده دانشکده علوم پزشکی آبادان داشتیم، اظهار کرد: در شبانه روز گذشته نیز پنج مورد به بیماران قطعی جنوب غرب خوزستان افزوده شده است و تا کنون شمار مبتلایان در این محدوده به ۷۴ مورد رسیده که به تفکیک در آبادان ۳۰ مورد، در خرمشهر ۲۸ مورد و در شادگان نیز ۱۶ نفر مشاهده و ثبت شده است.

او با اشاره به افزایش موارد بستری شده در شبانه روز گذشته نسبت به روز ماقبل، گفت: روز گذشته نیز ۱۹ نفر به آمار بیماران بستری شده جنوب غرب خوزستان افزوده شده و در حال حاضر ۸۰ بیمار در بیمارستان طالقانی آبادان بستری و تحت مراقبت هستند.

سلمان زاده با اشاره به فوت یک نفر دیگر در شبانه روز گذشته، اضافه کرد: متاسفانه تعداد فوتی های جنوب غرب خوزستان به ۸ مورد افزایش یافت که به تفکیک شامل ۳ مورد در آبادان، ۴ مورد در خرمشهر و یک مورد در شادگان می شود و اکثرا دارای سن بالا و بیماری زمینه ایی بودند.

فرمانده ستاد مبارزه و پیشگیری با کرونا ویوس اروند بیان کرد: خوشبختانه تا کنون ۴۵ بیمار مبتلای قطعی با حال مساعد بهبود و ترخیص شدند.

مقام عالی بهداشت و درمان جنوب غرب خوزستان در پایان تاکید کرد: باز هم از شهروندان می خواهم حتما به سامانه خودارزیابی الکترونیکی کرونا ویروس به آدرس salamat.gov.ir مراجعه نمایند و به پرسش هایی در مورد وضعیت سلامتی خود پاسخ دهند و در این مسیر به ما کمک کنند.

لازم به ذکر است که تا روز گذشته شمار مبتلایان به بیماری کرونا در شهرهای آبادان، خرمشهر و شادگان ۶۹ نفر و فوتی ها نیز ۶ نفر اعلام شده بود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز