مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند درپیام تبریک سال نو بیان کرد:

با همدلی و یکرنگی تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم/کرونا شادی ها را گرفت اما نور امید را نه

۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۷:۱۴:۰۱
کد خبر: ۹۷۹۸۶۹
با همدلی و یکرنگی تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم/کرونا شادی ها را گرفت اما نور امید را نه
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: در سال"جهش تولید"تلاش خواهیم کرد تا با وجود همه سختی ها و پیش آمدها، تهدیدها را به فرصت تبدیل نموده و برای رسیدن به آرمان هایمان دست در دست هم با همدلی و یکرنگی گام برداریم.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، اسماعیل زمانی در پیامی فرارسیدن سال جدید را به مردم آبادان و خرمشهر تبریک و تهنیت عرض نمود.

متن پیام مدیرعامل و رییس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد اروند به شرح ذیل است:

به نام خالق هستی

رسید مژده که ایام غم نخواهد ماند                چنان نماند چنین نیز هم نخواهد ماند

فرا رسیدن سال نو سرآغاز بهاری دیگر همراه با نوید شکوفایی طبیعت است؛ سرآغازی برای فرداهای بهتر و پایان مشکلات.

سال ۱۳۹۸ با فراز و فرودهای بسیار و رخدادهای تلخ و شیرین برای ملت عزیز ایران همراه بود. گسترش ویروس کرونا هر چند شادی های هر ساله مردم را کمرنگ کرد، اما  نتوانست نور امید را از دل هایشان بگیرد چرا که ملت غیور ما همواره ثابت کرده اند که در مقابل سختی ها و دشواری ها استقامت و صبوری کرده و در نهایت پیروز خواهند شد.

در این لحظات آغازین سال جدید که به فرمایش مقام معظم رهبری"جهش تولید" نام گذاری شد؛ تلاش خواهیم کرد تا با وجود همه سختی ها و پیش آمدها، تهدیدها را به فرصت تبدیل نموده و برای رسیدن به آرمان هایمان در سال جدید دست در دست هم با همدلی و یکرنگی گام برداریم.

همچنین از مردم عزیز تقاضا می کنم نوروز ۱۳۹۹ با ملحق شدن به پویش" #درخانه_بمانیم " سلامتی خود و خانواده شان را در این روزهای حساس، تضمین کنند.

این ایام خجسته را به شهروندان عزیز آبادان و خرمشهر تبریک گفته و امیدوارم در آستانه فرارسیدن روزهای نوید بخش بهار و آغاز سال نو همواره سالی توأم با سلامتی، سعادت و شادکامی را در کنار عزیزانشان و در خانه که امن ترین مکان در این روزهای حساس است، داشته باشند.

اسمعیل زمانی

مدیرعامل و رییس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد اروند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز