سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز خبر داد:

۴۴۴ مورد ابتلا به کرونا در خوزستان/افزایش فوتی ها به ۵۹ نفر و ترخیص شدگان ۲۶۶ مورد

۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۱۶:۱۷:۴۸
کد خبر: ۹۸۰۲۸۸
۴۴۴ مورد ابتلا به کرونا در خوزستان/افزایش فوتی ها به ۵۹ نفر و ترخیص شدگان ۲۶۶ مورد
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از ابتلای ۲۲ مورد جدید به کرونا در شبانه روز گذشته خبر داد و گفت: شمار مبتلایان خوزستان به ۴۴۴ بیمار و فوت شدگان به ۵۹ نفر افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، علی احسان پور امروز با بیان اینکه تا کنون آمار مبتلایان خوزستان به ۴۴۴ مورد رسیده است، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۲ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در استان تشخیص قطعی داده شده که این موارد به تفکیک ۹ مورد در اهواز، در خرمشهر، آبادان، ماهشهر و کارون هر کدام ۲ مورد، شهرستان های شوشتر، ایذه، مسجدسلیمان، شادگان و حمیدیه هر کدام یک مورد بوده است. 

او با بیان اینکه ۱۱۹ بیمار در کل استان بستر هستند، گفت: خوشبختانه تا کنون ۲۶۶ نفر از بیماران با حال عمومی خوب بهبود یافته و از مراکز درمانی مرخص شده اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز افزود: در ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه ۲ نفر دیگر از بیماران مبتلا به کرونا جان خود را از دست دادند و شمار فوت شدگان ناشی از این بیماری در خوزستان به ۵۹ نفر رسید.

احسان پور در پایان از همه شهروندان درخواست کرد در اسرع وقت به سامانه خود اظهاری بیماری کرونا به آدرس salamat.gov.ir مراجعه نمایند و ضمن پاسخ به سوالات حتما تماس دریافتی از طریق شماره ۴۰۳۰ را پاسخگو باشند.

لازم به ذکر است که تا روز گذشته آمار مبتلایان خوزستان ۴۲۲ بیمار و فوت شدگان نیز ۵۷ مورد اعلام شده بود.

 

 

نظر شما