مدیر و موسس آموزشگاه های بهار آرا خوزستان بیان کرد:

لزوم به کار گیری همه ظرفیت های خوزستان برای تحقق شعار"جهش تولید"

۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۱۷:۵۱:۱۲
کد خبر: ۹۸۰۳۱۴
لزوم به کار گیری همه ظرفیت های خوزستان برای تحقق شعارجهش تولید
مدیر و موسس آموزشگاه های بهار آرا خوزستان گفت: ضرورت دارد تمامی امکانات و ظرفیت‌های استان خوزستان در راستای تحقق شعار جهش تولید به کار گرفته شود.

وسام شلتوکی امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در شادگان با اشاره به نام گذاری سال جدید توسط رهبری با عنوان سال"جهش تولید" اظهار کرد: نام گذاری امسال به عنوان جهش تولید و رسیدن به این جهش مستلزم کار و تلاش مضاعف با برنامه ریزی دقیق و مستمر است.

او استفاده، تقویت و حمایت از انواع تولیدات داخلی، در اختیار گذاشتن سرمایه برای افراد خبره و صاحبان ایده و شناخت نیازها، توانمندی‌ها و استفاده از تدبیر مدیریتی را کار تحقق شعار سال ۹۹ دانست و گفت: امیدوارم در سال پیش رو شاهد تبدیل تهدید‌ها به فرصت‌ها و رشد و بالندگی استان خوزستان در تمام ابعاد خاصه رونق اقتصادی باشیم.

مدیر و موسس آموزشگاه های بهار آرا خوزستان افزود: جهش تولید همان رونق تولید با سرعت فزون تر و حمایت از انواع تولیدات داخلی است.

شلتوکی در پایان بیان کرد: پشتیبانی از تولیدات داخلی تاثیرات مثبتی در رشد و توسعه اقتصادی جامعه دارد و موجب تقویت روحیه خودباوری و استقلال و افزایش تولیدات داخلی و حمایت از سرمایه‌گذاری و ارتقای کیفیت تولیدات داخلی خواهد شد.

 

نظر شما