فرماندار شادگان خبر داد:

بازار شادگان برای پیشگیری از شیوع کرونا تعطیل شد

۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۵:۴۴:۲۵
کد خبر: ۹۸۰۸۶۷
بازار شادگان برای پیشگیری از شیوع کرونا تعطیل شد
فرماندار شادگان با اشاره به تعطیلی بازار شادگان، گفت: بازار شهر شادگان در راستای پیشگیری از شیوع کرونا در این منطقه تعطیل شد.

سعید حاجیان در گفت و گو با خبرنگار برنا در شادگان با اعلام این خبر، اظهار کرد: فعالیت واحدهای صنفی غیر ضروری تا اطلاع ثانوی در شادگان تعطیل شد.

او گفت: بر اساس مصوبه شورای تامین شهرستان همه اصناف به استثنای داروخانه‌ها، نانوایی‌ها، خواربار فروشی‌ها، فروشگاه‌های مواد غذایی، لبنیاتی، قصابی، مرغ و ماهی و میوه و تره‌بار، مابقی واحدهای صنفی و کسبه در راستای پیشگیری از شیوع و گسترش بیماری ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی تعطیل است و حق فعالیت ندارند.

فرماندار شادگان افزود: تعطیلی بازار و واحدهای صنفی غیر ضروری در این شهرستان با هدف جلوگیری از انتشار بیماری کرونا و در راستای حفظ سلامت شهروندان و بازاریان  است که باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده عالی دولت در شادگان تاکید کرد: واحدهای صنفی که همکاری لازم را نداشته باشند از طریق اداره اما‌کن پلمپ و به مقام قضایی معرفی خواهند شد.

حاجیان در پایان تصریح کرد: در این مدت نظارت لازم بر اجرای دقیق این مصوبه اعمال و از فعالیت غیر مجاز اصناف جلوگیری می‌شود.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز